پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مازراتی

خودروی الکتریکی مازراتی احتمالا رنگ واقعیت به خود گیرد

مازراتی یک کمپانی تولیدکننده اتومبیل های گران قیمت و پرسرعت شناخته می شود که قطعا مصرف سوخت بالایی دارند. اما به نظر می رسد باید بزودی منتظر محصولی کم مصرف و ارزان از سوی مازراتی باشیم. به تازگی کمپانی مالک یعنی فیات کرایسلر خبر از ساخت خودروی الکتریکی مازراتی داده که می توان نخستین محصول […]

javankhodro
دوشنبه - ۷ تیر ۱۳۹۵

مازراتی یک کمپانی تولیدکننده اتومبیل های گران قیمت و پرسرعت شناخته می شود که قطعا مصرف سوخت بالایی دارند. اما به نظر می رسد باید بزودی منتظر محصولی کم مصرف و ارزان از سوی مازراتی باشیم.

به تازگی کمپانی مالک یعنی فیات کرایسلر خبر از ساخت خودروی الکتریکی مازراتی داده که می توان نخستین محصول الکتریکی برند لوکس ایتالیایی باشد. در گذشته سرجیو مارچیونه در گفتگو با بلومبرگ بیان داشته که مدل الکتریکی براساس اتومبیل مفهومی Alfieri مازراتی ساخته خواهد شد.

Alfieri نام یکی از موسسان کمپانی مازراتیست. این اتومبیل مفهومی در نمایشگاه ژنو 2014 معرفی شد و براساس برنامه فیات کرایسلر برنامه ریزی شده از می 2014 به تولید برسد. اگر یک مدل بنزینی از Alfieri در کار باشد احتمال عرضه یک مدل تمام الکتریکی حتمیست.

بنابراین باید تا سال 2019 برای مشاهده Alfieri الکتریکی منتظر ماند. مارچیونه افزود تولید یک مدل الکتریکی توسط مازراتی به معنای سوق پیدا کردن به سمت این نوع اتومبیل ها نبوده و هدف کمپانی نیز عرضه اتومبیلی پاک و دوستدار محیط زیست است.

ubergizmo.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی