پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیوچر فارادای

فیوچر فارادای روی اتومبیل خودران مشغول به کارست

در حال حاضر چندین شرکت بزرگ به ساخت اتومبیل خودران مشغول هستند و حال به نظر می رسد کمپانی چینی فیوچر فارادای نیز قصد تولید چنین خودرویی را دارد. این شرکت اخیرا اتومبیل مفهومی الکتریکی FFZERO1 را طی نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرده و موردتوجه قرار گرفته است. مشخص نیست FFZERO1 چه زمانی به تولید خواهد […]

javankhodro
سه شنبه - ۸ تیر ۱۳۹۵

در حال حاضر چندین شرکت بزرگ به ساخت اتومبیل خودران مشغول هستند و حال به نظر می رسد کمپانی چینی فیوچر فارادای نیز قصد تولید چنین خودرویی را دارد. این شرکت اخیرا اتومبیل مفهومی الکتریکی FFZERO1 را طی نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرده و موردتوجه قرار گرفته است.

مشخص نیست FFZERO1 چه زمانی به تولید خواهد رسید اگرچه ظاهر آن خبر از تولید دیرهنگام می دهد. اگرچه اطلاعاتی درباره اتومبیل خودران فیوچر فارادای در کار نیست اما گفته می شود کمپانی مجوز تست خودرو را از مرکز مربوط در کالیفرنیا گرفته است.

این نشان می دهد فیوچر فارادای می تواند اتومبیل خود را در جاده های عمومی کالیفرنیا به تست بپردازد. دولت ایالات متحده به 14 شرکت اجازه داده تا اتومبیل خودرانشان را در خیابان های کالیفرنیا تحت تست قرار دادند. از جمله آنها می توان به فولکس، گوگل، جنرال موتورز و اکنون نیز فارادای.

با این حال انتظار می رود فارادای اتومبیلش را در دیترویت میشیگان تحت تست قرار دهد. سخنگوی فارادای بیان داشت:

“بوسیله چنین تست هایی که تحت نظارت مستمر هستند و رانندگان واجد شرایطمان پشت فرمان آنها قرار می گیرند، ما با اعتماد به نفس بیشتری می توانیم محصول خودران باکیفیتی ارائه دهیم که بی نقص است.”

مشخص نیست چه زمانی شاهد ورود به بازار اتومبیل خودران خواهیم بود اما فارادای اعلام داشته که در حال تست سنسورها، رابط کاربری و برخی دیگر آن هستند.

منبع:ubergizmo.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی