پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 206 تیپ 5

فروش استثنایی پژو 206 به مناسبت عید فطر

گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با عید سعید فطر فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خود را با شرایط استثنائی آغاز کرد. بروز رسانی: افزایش قیمت خودروهای ارزان تر از 45 میلیون تومان ایران خودرو (تیر 97) پیش فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی (تیر 97) معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تبریک عید […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۵

گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با عید سعید فطر فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خود را با شرایط استثنائی آغاز کرد.

بروز رسانی:

افزایش قیمت خودروهای ارزان تر از 45 میلیون تومان ایران خودرو (تیر 97)

پیش فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی (تیر 97)

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تبریک عید سعید فطر به هموطنان، از عرضه خودروی محبوب پژو 206 با شرایط ویژه خبر داد.

مصطفی خان کرمی گفت: فروش اقساطی پژو 206 تیپ ۲ از روز شنبه ۱۹ تیرماه با پیش پرداخت های ۱۱۳ و ۱۳۳ میلیون ریالی و موعد تحویل مرداد و شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: ایران خودرو در این طرح فروش، به پیش پرداخت مشتریان برای تحویل شهریور ماه نیز سود مشارکت پرداخت خواهد کرد که این سود برای پیش پرداخت های ۱۱۳میلیون ریالی،‌۱۸۰هزار تومان و برای پیش پرداخت های ۱۳۳میلیون ریالی، ۲۰۰هزار تومان خواهد بود.

فروش استثنایی 206

خان کرمی با بیان اینکه نرخ سود این طرح فروش اقساطی ۱۶درصد برای پیش پرداخت ۱۳۳میلیون ریالی و ۱۹درصد برای پیش پرداخت ۱۱۳میلیون ریالی در نظر گرفته شده،‌ اظهار کرد: اقساط این طرح فروش ۳۶ماهه خواهد بود که در قالب ۶فقره چک ۶ماهه دریافت خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان در پایان گفت: این طرح فروش اقساطی ویژه به مناسبت عید سعید فطر و به عنوان عیدی ایران خودرو به هموطنان ارائه شده و فقط برای یک بار و صرفا برای محصول پژو 206 تیپ ۲ اجرا خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • قاسمیان هادی | 21/04/1395 در 05:07

    باسلام وخسته نباشید اگه لطف میکردین همین شرایط تا آخر این ما ادامه داشت خیلی خوب بود آخه خیلی ها هنوز نفهمیدن یکیش خود من امروز فهمیدم با تشکر از ایران خودرو

  • سیدمحمدمومنی | 22/07/1395 در 13:15

    سلام بازم از این شرایط ها میذارین ممنون میشم جواب منو بدین اخه من ۱۳تومن بیشتر ندارم میخوام با شرایط یک ۲۰۶ بگیرم

کیوسک مطبوعاتی