پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی از دی اس ۶

DS6 چالشی جدید برای کراس اوورهای لوکس بازار ایران

عصر تابستانی یکشنبه سوم مرداد ماه ۹۵، خانه DS واقع در بلوار اندرزگو میزبان علاقه مندان به برند DS و اصحاب رسانه بود و طی این مراسم از دومین محصول عرضه شده DS در ایران، یعنی DS6 رونمایی شد. بروزرسانی: آغاز شرایط فروش DS به مناسبت نوروز 96 استقبال بي نظير از غرفه DS Automobiles […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۵

عصر تابستانی یکشنبه سوم مرداد ماه ۹۵، خانه DS واقع در بلوار اندرزگو میزبان علاقه مندان به برند DS و اصحاب رسانه بود و طی این مراسم از دومین محصول عرضه شده DS در ایران، یعنی DS6 رونمایی شد.

بروزرسانی: آغاز شرایط فروش DS به مناسبت نوروز 96

استقبال بي نظير از غرفه DS Automobiles در نمایشگاه تهران

به گزارش جوان خودرو-عصر تابستانی یکشنبه سوم مرداد ماه ۹۵، خانه DS واقع در بلوار اندرزگو میزبان علاقه مندان به برند DS و اصحاب رسانه بود و طی این مراسم از دومین محصول عرضه شده DS در ایران، یعنی DS6 رونمایی شد. DS6 به عنوان یک شاسی بلند کوچک در سبد محصولات DS قرار گرفته و دومین محصول این برند لاکچری است که به طور رسمی در ایران عرضه می شود. پیش از این DS با هاچ بک لوکس خود DS5 خود را بر سر زبان ها انداخت.

همه چیز درباره DS:
در آخرین روزهای سال ۱۳۹۴ این برند لوکس فرانسوی خاص فعالیت خود را رسما در ایران آغاز کرد. DS به عنوان سومین برند گروه PSA که از سال ۲۰۱۴ از سیتروئن مستقل شده و به نوعی بازوی سازنده خودروهای لوکس سیتروئن به شمار می‌رود، ایران را به عنوان سومین پایگاه خود در جهان انتخاب کرده تا ویژگی‌های خاصش، ذهنیت ایرانیان را در مورد خودروهای فرانسوی عوض کند. جالب است بدانید پیشینه DS به ۶۰ سال قبل باز می‌گردد.

رونمایی DS6
همان طور که اشاره شد، DS از سال ۲۰۱۴ به عنوان یک برند مستقل از سیتروئن فعالیت می‌کند. DS بخش لوکس مارکت خودرویی ایران را مستعد دیده و تصمیم گرفته کشورمان را به عنوان سومین پایگاه خود انتخاب کند. در حال حاضر DS ۸ مدل جدید را در سبد محصولات خود دارد، که از این تعداد تنها دو مدل DS5 و DS6 به ایران وارد شده‌اند. DS ۲۹ درصد سهم بازار خودروهای لوکس فرانسه را در اختیار دارد و سهمش از بازار خودروهای لوکس اروپا به ۱۲ درصد می‌رسد. در سال ۲۰۱۴ این برند فرانسوی بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو فروخته و پیش از آغاز سال ۱۳۹۵، آقای ریبو اعلام کرد که قرار است ۱۰۰۰ دستگاه از چهار مدل DS در سال جدید وارد کشور شود.

در همین راستا امروز نمایندگی رسمی DS در ایران پرده از محصول جدید خود برداشت. پس از عرضه DS5 حالا ذهن مردم و بازار بیشتر با ماهیت این برند لوکس آشنا شده و DS6 فضای مساعدی در بازار ایران دارد. برند DS در رده پرمیوم رقبایی نظیر آئودی، بنز، ب ام و و سایر برندهای لوکس را در مقابل خود می‌بیند. با توجه به قیمت بالا و محدودیت محصولات این برندها در ایران و از طرفی قیمت گذاری مناسب محصولات DS در کشور و فاصله قیمتی مناسب با رقبا، این برند لوکس فرانسوی فضای مناسبی برای پیشرفت و کسب موفقیت در بازار ایران دارد.

درباره DS6

DS6 در کلاس شاسی بلندهای متوسط یا کراس اوورها جای می‌گیرد. این خودرو که ظاهری بسیار خاص و مدرن دارد، قلب افراد تمایز طلب و خاص را نشانه رفته که می خواهند شبیه هیچ کس نباشند. طراحی بدنه ترکیبی هنرمندانه از اصالت و مدرنیته است و تمام المان‌های DS در ظاهرش مشخص است.

شاید مهمترین ویژگی که DS6 را از سایر رقبایش متمایز می‌کند، کابین فوق العاده لوکس و خوش ساخت باشد که در نگاه اول چشمان سرنشینان را به خود خیره می‌کند. در کابین DS6 خبری از قطعات بی کیفیت نیست و هرجا را که لمس می کند و هرجا را که می‌بینید با چرم اعلا تزیین شده و سایر قطعات کابین با وسواسی مثال زدنی و با کیفیتی عالی مونتاژ شده‌اند. چرم طبیعی که از آن استفاده وسیعی در کابین DS6 شده، توسط دست دوخته شده و ذهن بیننده را به سوی کابین جت های شخصی و لوکس ترین اتوموبیل های دنیا می‌برد. دیزاین کابین نیز شخصیت خاص خود را دارد و کاملا یونیک و متفاوت است.

DS6 یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ را در دل خود جای داده که توانایی تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این شاسی بلند لوکس ظرف ۹.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد و سقف سرعتش نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. علاوه بر کابین لوکس و راحت و ابعاد جمع و جور، این مصرف سوخت ۶.۷ لیتری در ۱۰۰ کیلومتر است که DS6 را به یک گزینه مناسب برای تردد در شهرهای شلوغ و پر ترافیک تبدیل کرده.

قیمت ویژه رونمایی این خودرو ۲۱۸.۹ میلیون تومان است.

کنفرانس مطبوعاتی مدیران شرکت آرین موتور تابان نمایندگی رسمی DS در ایران:

در حاشیه این مراسم، مدیران شرکت آرین موتور تابان نمایندگی رسمی DS در ایران در جمع خبرنگاران حوزه خودرو و اصحاب رسانه حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. در همین راستا، مدیران این شرکت از افتتاح مرکز اختصاصی خدمات و تعمیرات محصولات DS در مجتمع البرز واقع در خیابان آجودانیه خبر دادند. همچنین مسئولین این شرکت به محصولات جدید DS از جمله DS5 LS و چند محصول دیگر اشاره کردند و قول عرضه این مدل های جدید را تا پایان سال ۹۵ دادند. مدیران این شرکت در پاسخ به سوال خبرنگاران گفتند که تمام محصولات عرضه شده DS در ایران از بالاترین سطح آپشن‌ها برخوردار هستند و فول ترین نسخه ها برای عرضه در ایران انتخاب شده‌اند.

بررسی فنی DS5 جدید، سوغات لوکس فرانسوی

خودروهای سیاست مداران جهان

فرصت نوروزی DS برای تست درایو مردمی + عکس

DS با شرایط فروش استثنایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی