پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و i8

واردات ب ام و i8 با ارز مبادلاتی

 آمار منتشر شده در بین ب ام و های وادر شده به کشور تا پایان تیر ماه، دو دستگاه ب ام و i8 به چشم می خورد که یکی از آن ها با ارز مبادله ای به کشور وارد شده است. به نقل از اقتصادایران، بنا به آمار منتشر شده از ابتدای سال تا پایان […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

 آمار منتشر شده در بین ب ام و های وادر شده به کشور تا پایان تیر ماه، دو دستگاه ب ام و i8 به چشم می خورد که یکی از آن ها با ارز مبادله ای به کشور وارد شده است.

به نقل از اقتصادایران، بنا به آمار منتشر شده از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۹۵۴ دستگاه خودروی ب ام و از عمان، امارات، آلمان و کویت وارد کشور شده است.

در بین این خودروها دو دستگاه ب ام و  i8 هیبریدی دیده می شود که ارزش هر یک بیش از ۲۰۰ هزار دلار اعلام شده است و یکی از این خودروها در تیرماه به کشور وارد شده است.

این در حالی است که اواخر خرداد ماه اعلام شد که محدودیت های واردات خودرو تغییر کرده و واردات خودروهای بالای ۱۰۰ هزار دلار ممنوع شده است.

ارزش ریالی  هر یک از این دو ب ام و i8 بیش از ۶۰۰ میلیون است و جالب اینکه این خودروها با ارز مبادله ای به کشور وارد شدند و در بازار با قیمتی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می رسند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی