پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای وارداتی

مالکان خودروهای وارداتی فاقد گارانتی به سازمان حمایت مراجعه کنند

معاون سازمان حمایت گفت: خریداران خودروهای وارداتی که با عدم ارائه خدمات گارانتی و کارت مربوط از طرف واردکنندگان و فروشندگان این خودروها مواجه می‌شوند، با ارائه اسناد و مدارک به این سازمان یا سازمان‌های صنعت استان‌ها مراجعه کنند. به نقل از تسنیم، وحید منایی در گفت و گویی در واکنش به عدم ارائه کارت گارانتی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

معاون سازمان حمایت گفت: خریداران خودروهای وارداتی که با عدم ارائه خدمات گارانتی و کارت مربوط از طرف واردکنندگان و فروشندگان این خودروها مواجه می‌شوند، با ارائه اسناد و مدارک به این سازمان یا سازمان‌های صنعت استان‌ها مراجعه کنند.

به نقل از تسنیم، وحید منایی در گفت و گویی در واکنش به عدم ارائه کارت گارانتی توسط برخی از نمایندگی‌های فروش خودروهای خارجی در کشور اظهار کرد: ارائه کارت گارانتی به خریداران خودرو وارداتی الزامی است.

وی افزود: براساس دستورالعمل واردات خودروی سواری ابلاغی وزیر  صنعت، معدن و تجارت، تمام خودروهای وارداتی مشمول خدمات گارانتی بوده و واردکننده موظف به ارائه کارت گارانتی به خریداراست.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: این سازمان آماده دریافت تمام شکوائیه‌های مرتبط به تخلفات در این زمینه است.

وی تاکید کرد: خریداران خودروهای وارداتی که با عدم ارائه خدمات گارانتی و کارت مربوط از طرف واردکنندگان و فروشندگان این خودروها مواجه می‌شوند، می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک به این سازمان یا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، شکایات خود را مطرح تا مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.

نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و خارجی

هفت شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش مردود شدند

شرکت های مردود شده در خدمات پس از فروش خودرو

فراخوان خودروها در ایران بی سرو صدا انجام می شود

یک رتبه سقوط خودروسازان در خدمات پس از فروش

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی