پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش عید تا عید محصولات مدیران خودرو تا پایان شهریور تمدید شد

کلیه محصولات مدیران خودرو شامل ام وی ام۱۱۰ اس، خودرو خانواده ۵۵۰ ، خودرو ۳۱۵ اسپرت و آخرین محصول رونمایی شده مدیران خودرو یعنی X33s در این طرح با شرایط ویژه فروش اقساطی منعطف عرضه می شود. در طرح فروش مدیران خودرو برای ام وی ام ۱۱۰ اس پیش پرداخت ۲۰ درصد معادل ۶ میلیون و با […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

کلیه محصولات مدیران خودرو شامل ام وی ام۱۱۰ اس، خودرو خانواده ۵۵۰ ، خودرو ۳۱۵ اسپرت و آخرین محصول رونمایی شده مدیران خودرو یعنی X33s در این طرح با شرایط ویژه فروش اقساطی منعطف عرضه می شود.

در طرح فروش مدیران خودرو برای ام وی ام ۱۱۰ اس پیش پرداخت ۲۰ درصد معادل ۶ میلیون و با نرخ بهره اقساط ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است. برای خودرو ۵۵۰ که بعنوان یک خودرو خانواده نیز مطرح می‌شود پیش پرداخت ۲۵ درصدی معادل ۱۳ میلیون تومان با نرخ بهره ۱۴ درصد در نظر گرفته شده است. همچنین برای آخرین سری معرفی شده خودرو ۳۱۵ اسپورت که با اضافه شدن امکاناتی چون صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی و کیت بدنه اسپرت جوان پسندانه تر شده است پیش پرداخت ۵/۹ میلیون تومانی و اقساط ۱۲ ماهه با نرخ بهره ۱۰ درصد تعیین شده است. در نهایت آخرین محصول معرفی شده مدیران خودرو که بعنوان نسل سوم این مدل نیز به بازار خودرویی عرضه  شده است، هموطنان میتوانند با پرداخت ۲۷ میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه از مزایای این کراس اور شهری بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و یا مراجعه به نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور از دیگر شرایط فروش منعطف اقساطی این طرح مطلع و از آن بهرمند گردند.

شرایط فروش محصولات ام وی ام

 

قیمت ام وی ام X33s رونمایی شد

ام وی ام 315 اسپرت، با چهره ایی جذاب‌تر و امکانات به روزتر

تحویل اولین سری چری آریزو5 با مراسم ویژه

اقبال مناسب خودروهای چینی در بازار ایران

مدیران خودرو از MVM X33 S جدید پرده برداشت

تست رانندگی آریزو5 برای مشتریان

چری تیگو5 ، خودرو سفارت خانه چین در ایران

 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی