پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی اوتلندر 2017

بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2017

آرین موتور ، نماینده رسمی MITSUBISHI MOTORS ژاپن، همزمان با عید سعید غدیر فروش میتسوبیشی اوتلندر 2017 را آغاز کرده است. قیمت مدل 2017 اوتلندر 209.800.000 تومان تعیین شده و تحویل خودرو 15 روز کاری زمان می برد. اوتلندر 2017 با شرایط اقساط 12 ماهه بدون بهره و با پیش پرداختی معادل 122.800.000 تومان به […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

آرین موتور ، نماینده رسمی MITSUBISHI MOTORS ژاپن، همزمان با عید سعید غدیر فروش میتسوبیشی اوتلندر 2017 را آغاز کرده است. قیمت مدل 2017 اوتلندر 209.800.000 تومان تعیین شده و تحویل خودرو 15 روز کاری زمان می برد.

اوتلندر 2017 با شرایط اقساط 12 ماهه بدون بهره و با پیش پرداختی معادل 122.800.000 تومان به فروش می رسد و مابقی بهای خودرو طی 12 فقره چک بدون بهره هر یک به مبلغ 6.600.000 صورت می پذیرد. همچنین علاقه مندان می توانند این خودرو را با پیش پرداخت 119.480.000 تومان و 24 قسط با بهره 14 درصد هر یک به مبلغ 3.960.000 تومان نیز خریداری کنند. جهت اطلاع از شرایط فروش کلیه خودروهای میتسوبیشی می توانید به وب سایت آرین موتور نماینده رسمی این برند با اصالت ژاپنی به این آدرس مراجعه نماید.

بروزرسانی:

فروش بهاره ی محصولات 2018 میتسوبیشی

 

اوتلندر 2017
در مورد اوتلندر جدید بیشتر بدانید:

در نمای ظاهری، یک شاسی‌بلند خشن و در عین حال لوکس را داریم که در قسمت‌های جلو و عقب دست‌خوش تغییراتی شده و ظاهری کاملا جدید به خود گرفته است. مجموعه دماغه خودرو با تغییر فرم چراغ‌ها و جلوپنجره کرومی خشن‌تر و جسورتر شده و در پی این تغییرات، دیزاین سپر جلو نیز به کلی تغییر کرده و مجموعه‌ای هماهنگ‌تر و جذاب‌تر از قبل را به نمایش می‌گذارد.
در طراحی قسمت عقب، انتقادهای زیادی به طراحی مدل قبلی اوتلندر وارد بود. در حقیقت آن‌طور که شایسته یک شاسی‌بلند ۲۰۰ میلیون تومانی بود گیرایی و جذابیت نداشت و همین عامل باعث شده بود تا کسانی که به ظاهر خودرو اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، اوتلندر را در اولویت‌های آخر خود قرار دهند. اما داستان نمونه فیس‌لیفت شده کاملا با قبل متفاوت است. تغییرات طراحی و ترکیب قسمت عقب، حالا از اوتلندر یک شاسی‌بلند جذاب و لوکس ساخته است. چراغ‌های عقب با فرم و گرافیک جدید، به مجموعه لامپ‌های ال‌ای‌دی طیفی مجهز شده‌اند و استفاده از قطعات کرومی جلوه لوکس این قسمت را بیشتر از قبل کرده است. به قسمت پایینی سپرهای جلو و عقب یک فلاپ فلزی براق اضافه شده تا هنگام ورود و خروج از شیب‌های تند، از برخورد سپر با زمین جلوگیری کند.

پوشش فلزی براق، در قسمت پایینی درهای جانبی و دستگیره درها نیز به چشم می‌خورد. هم‌چنین استفاده از رینگ‌های ۱۸ اینچی اسپرت، ابهت نمای ظاهری اوتلندر را دوچندان کرده. اندازه آینه‌های جانبی نیز تناسب مناسبی با ابعاد کلی بدنه دارد.

فضای کابین با همان ترکیب سابق

اوتلندر فعلا فقط با مدل ۷ نفره با پوشش کرم رنگ کابین در ایران عرضه می‌شود. اما به زودی می‌توان منتظر نمونه ۵ نفره با رنگ‌‌بندی مشکی کابین نیز بود. خوشبختانه نمونه مورد بررسی ما از نوع فول آپشن SEL بود و تمام امکانات رفاهی را شامل می‌شد.

با قرار گرفتن داخل کابین، خود را در فضایی گرم و خوش ترکیب احساس خواهید کرد. این حس به دلیل ترکیب رنگ مشکی و کرم به سرنشینان دست می‌دهد. مورد دیگر آرامشی است که با بستن درها و بالا دادن شیشه‌ها به آن می‌رسید. عایق‌بندی کابین نسبت به قبل بهبود چشم‌گیری داشته و از شیشه‌های آکوستیک برای اوتلندر استفاده شده است. اگر قبلا تجربه سواری با نمونه پیش از فیس‌لیفت اوتلندر را داشته باشید، 2 نکته نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. یکی افزایش کیفیت کلی متریال و مونتاژ کابین، و دیگری غربیلک جدید فرمان با شکل و شمایلی متفاوت، روکش شده با چرم دوخته شده و محل جدید دکمه‌های کنترل سیستم صوتی است. طراحی منحصربه‌فرد کنسول جلو، قسمت پیش روی راننده را به کلی از قسمت مقابل شاگرد متمایز کرده و تمایل چند درجه‌ای که کنسول مرکزی به سمت راننده، باعث شده تا ادوات و ابزارک‌های کنسول جلو، به راحتی در دسترس راننده باشد. پس تا اینجا یک نکته دیگر به مجموعه نقاط قوت اوتلندر اضافه شد، و آن ارگونومی مناسب کابین بود.

روی صندلی‌های جلو به هیچ عنوان احساس خستگی و یا کمبود فضا نخواهید کرد. همه چیز همان‌گونه‌ است که از یک شاسی‌بلند متوسط انتظار دارید. فاصله ۲۶۷۰ میلی‌متری بین 2 محور باعث شده تا مشکلی از نظر فضای پا در صندلی‌های جلو و ردیف دوم وجود نداشته باشد. البته سایش سر افراد قدبلند با سقف در ردیف دوم صندلی‌ها اجتناب ناپذیر است و صندلی‌های ردیف سوم بیشتر مناسب کودکان و افراد ریزنقش است. چرا که فضای محدود پا را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. صندلی‌ها با پوشش چرمی با کیفیت روکش شده‌اند و صندلی راننده نیز به صورت برقی در ۶ جهت تنظیم می‌شود و به گرمکن و خنک‌کننده نیز مجهز شده.
سیستم صوتی راکفورد با قدرت ۷۱۰ وات و متشکل از ۹ اسپیکر، کیفیت مناسبی دارد. هم‌چنین سامانه‌های نویگیشن و مولتی مدیا را نیز می‌توان از طریق نمایشگر لمسی ۷ اینچی تعبیه شده در کنسول جلو انجام داد. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به صورت مجزا برای سرنشینان جلو و عقب قابل تنظیم است و کیفیت قابل قبولی دارد. البته با توجه به اینکه در فصلی سرد این خودرو را مورد بررسی قرار دادیم، فرصت نشد تا کولر آن را نیز مورد آزمون قرار دهیم تا ببینیم تا چه اندازه روی دور خودرو تاثیر می‌گذارد.

مشخصات فنی اوتلندر 2017

اوتلندر از نظر فنی چه چیز در چنته دارد!

میتسوبیشی اوتلندر با حجم موتور 2.4 لیتری و قدرت 170 اسب بخار با آپشن های ایمنی و رفاهی فراوان از قبیل 7 ایربگ (ایربگ های جلو، پرده ای، عقب و زانویی)، 4WD، دوربین دید عقب، مانیتور 6 اینچی، استارت دکمه ای، کنترل فعال پایداری (ACS)، کنترل کشش (TCL) ، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار (HAS)، تریم چرم، سانروف، گرمکن صندلی و …. عرضه می شود.
اوتلندر ۱۵۹۰ کیلوگرم وزن دارد و تقسیم وزن آن به صورت ۵۶ درصد در جلو و ۴۴ درصد در عقب صورت گرفته و همین مورد باعث شده تا علی‌رغم ارتفاع ۱۹ سانتی‌متری از سطح زمین، پایداری مناسبی در پیچ‌ها و سرعت‌های بالا داشته باشد. البته در این میان از نقش سیستم فعال کنترل پایداری asc نیز نباید گذاشت. سیستمی که هم در مسیرهای جاده‌ای و هم در مسیرهای ناهموار آفرودی به کمک راننده می‌آید و تعادل خودرو را حفظ می‌کند. به علاوه می‌توان توسط اهرمی، حالت‌های eco, نرمال و قفل دیفرانسیل را برای رانندگی با اوتلندر انتخاب کرد.

گیرباکس cvt اوتلندر در مدل فیس‌لیفت مورد بازنگری قرار گرفته و عملکرد دلچسب‌تری نسبت به قبل دارد. آن مکث اولیه که در مدل قبلی احساس می‌شد به حداقل رسیده و عملکرد این گیرباکس در مجموع مطلوب‌تر از قبل است. هم‌چنین در حالت دستی گیرباکس، می‌توان دنده‌ها را توسط شیفترهای پشت فرمان تعویض کرد، که در این حالت نیز تعویض دنده‌ها کاملا نرم و بدون تنش انجام می‌شود. البته شتاب خودرو علی‌رغم تغییرات اعمال شده در گیرباکس بهبودی نداشته و هم‌چنان ۱۰.۵ ثانیه زمان می‌خواهد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر جدید

تغییراتی در سیستم تعلیق اعمال شده که در مجموع موجب بهبود عملکرد آن شده است. در مسیرهای معمولی و صاف، اوتلندر کاملا نرم و کم‌تکان عمل می‌کند. اما هنگام عبور از دست‌اندازها یا مسیرهای ناهموار، کوبش‌های منتقل شده به کابین کاملا قابل لمس است.

اوتلندر جدید از نظر ایمنی جای هیچ گله‌ای باقی نمی‌گذارد. در نمونه فی‌ لیفت علاوه بر بهبود ضریب درگ و عایق کابین، ایمنی بدنه نیز افزایش یافته است. هم‌چنین ۷ عدد ایربگ وظیفه حفاظت از جان سرنشینان را در تصادفات بر عهده دارند. عملکرد سیستم ترمز نیز قابل قبول است. سیستم HSA (ترمز کمکی در سراشیبی)، BA (ترمز اضطراری) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، همگی از سامانه‌های سیستم ترمز اوتلندر به‌شمار می‌روند.

بروزرسانی: شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3 در مدت و تعداد محدود (اسفند 95)

بروزرسانی: میتسوبیشی اوتلندر 2017 تیپ 5 + یک درصد تخفیف ویژه

عرضه میتسوبیشی لنسر 2017 با شرایط استثنایی

میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با پیشرانه ۱.۶ در سبد محصولات آرین موتور

شرایط فروش میتسوبیشی میراژ + بررسی کامل ارزان ترین خودرو وارداتی

DS6 چالشی جدید برای کراس اوورهای لوکس بازار ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی