پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

بازدید وزیر صنایع از ایران خودرو – مشارکت قطعه سازان در تولید محصول مشترک با عمان

وزیر صنایع و بازرگانی عمان پس از بازدید خطوط و سالن های تولید گروه صنعتی ایران خودرو، در دیدار با مدیرعامل این گروه صنعتی، آخرین اقدامات انجام شده برای ایجاد شرکت مشترک و اجرای خط تولید محصولات ایران خودرو در عمان را بررسی کردند. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این دیدار گفت: ایران خودرو […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۵

وزیر صنایع و بازرگانی عمان پس از بازدید خطوط و سالن های تولید گروه صنعتی ایران خودرو، در دیدار با مدیرعامل این گروه صنعتی، آخرین اقدامات انجام شده برای ایجاد شرکت مشترک و اجرای خط تولید محصولات ایران خودرو در عمان را بررسی کردند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این دیدار گفت: ایران خودرو مصمم است تا فعالیت های خود در کشور  عمان را توسعه دهد و به نتایج خوبی در همکاری با این کشور دست یابد.

مهندس هاشم یکه زارع با اشاره به ایجاد خط مونتاژ محصولات ایران خودرو در عمان گفت: این کشور مزایای زیادی برای تولید محصولات ایران خودرو دارد و به دلیل دسترسی به کشورهای اطراف نیز می تواند به عنوان مرکزی برای صادرات محصولات ایران خودرو به کشورهای منطقه و به ویژه شمال آفریقا مطرح باشد.

وی با بیان این که در فازهای بعدی پروژه، امکان گسترش همکاری ها وجود دارد گفت: با توجه به منابع موجود در کشور عمان، امکان مشارکت قطعه سازان برای تولید قطعه در این کشور نیز وجود دارد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تولید قطعه در عمان هزینه لجستیک را کاهش داده و موجب افزایش سودآوری خواهد شد.

مهندس یکه زارع به قابلیت های موجود در محصولات ایران خودرو اشاره کرد و گفت:‌ محصول دنا مطابق با استانداردها و شرایط آب و هوایی عمان می تواند سهم مناسبی را در بازار این کشور کسب کند.

وی تصریح کرد:‌ ایران خودرو خط مونتاژ محصولات خود در عمان را با استفاده از آخرین فناوری روز و در بازه زمانی پیش بینی شده راه اندازی خواهد کرد.

در این دیدار علی بن سعود السنیدی، وزیر صنایع و بازرگانی عمان نیز ضمن مجهز و به روز خواندن خطوط تولید ایران خوردو گفت: محصولات این شرکت با قیمت رقابتی می تواند با خودروهای موجود در بازار این کشور رقابت کند.

وی به ظرفیت ها، منابع طبیعی و مواد اولیه موجود در این کشور اشاره کرد و گفت: عمان می تواند با ارایه مواد اولیه و پلیمری کمک زیادی به تولید محصول ایران خودرو کند.

وزیر صنایع و بازرگانی عمان تصریح کرد: توانمندی های ایران خودرو موجب شده تا به فکر همکاری های گسترده با این شرکت باشیم.

وی به نیاز بازار کشورهای آفریقایی به محصولات اقتصادی گفت: در کشورهای آفریقایی تقاضای زیادی برای خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب وجود دارد که ما می توانیم با راه اندازی این سایت نیاز بازار آنان را نیز تامین کنیم.

گفتنی است، با توافقات صورت گرفته، شرکت سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو و عمان با سرمایه گذاری طرف عمانی و ارائه خدمات فنی مهندسی از سوی ایران خودرو ایجاد شده که طبق آن خط مونتاژ محصول دنا در این کشور راه اندازی خواهد شد.

امداد خودرو های متفرقه را چگونه تشخیص دهیم؟

در سال 96 خودروها باید با استاندارد یورو 5 تولید شوند

پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد-مهر 95

ایران خودرو در نمایشگاه باکو شرکت می کند

سفر مقامات ارشد رنو به ایران براي تعامل با قطعه سازان

رنو کوئید جایگزین پراید یا محصول ارزان قیمت ایران خودرو؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی