پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو تلیسمان

شرایط فروش جدید در پی استقبال مناسب از رنو تلیسمان

استقبال بی سابقه مشتریان برای خرید رنو تلیسمان از ابتدای صبح امروز موجب شد تا تنها در کمتر از 30 دقیقه موجودی خودروهای تلیسمان وارد شده به کشور به اتمام برسد. استقبال بی سابقه مشتریان برای خرید رنو تلیسمان از ابتدای صبح امروز موجب شد تا تنها در کمتر از 30 دقیقه موجودی خودروهای تلیسمان […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۵

استقبال بی سابقه مشتریان برای خرید رنو تلیسمان از ابتدای صبح امروز موجب شد تا تنها در کمتر از 30 دقیقه موجودی خودروهای تلیسمان وارد شده به کشور به اتمام برسد.

استقبال بی سابقه مشتریان برای خرید رنو تلیسمان از ابتدای صبح امروز موجب شد تا تنها در کمتر از 30 دقیقه موجودی خودروهای تلیسمان وارد شده به کشور بمنظور فروش با قیمت قطعی و تحویل 30 روزه به اتمام برسد و باقی خریداران را تا مدتی بیشتر در انتظار بگذارد.

فروش رنو تلیسمان با قیمت قطعی و تحویل 30 روزه از امروز شنبه 10 مهرماه آغاز شد و بعلت هجوم علاقمندان به خرید این خودروی فوق مدرن و بی همتا در بازار خودروهای سدان زیر 200 میلیون تومان، شرکت نگین خودرو شرایط فروش مشارکتی 120 روزه با سود 24 درصد را نیز برای مشتریان محترم در نظر گرفت.

در حالیکه پیش تر  رنو تلیسمان فول آپشن  179 میلیون تومان قیمت گذاری شده بود، فروش مدل 2017 این خودرو با 6 میلیون تومان افزایش به قیمت 185 میلیون تومان فروخته شد.

فروش رنو تلیسمان

 

بروزرسانی آغاز شرایط فروش رنو تلیسمان(اسفند 95)

رنو تلیسمان برگ برنده رنو در ایران رونمایی شد + عکس

فروش رنو فرانسه به ایران نسبت به سال پیش 3 برابر شد

رونمایی رنو TREZOR در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶+عکس‌های اختصاصی

گزارش اختصاصی : قرارداد وزیر صنعت با رنو در پاریس

 

آیا مدل جدید ماکسیما در ایران تولید می شود؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی