پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو میدلام

تولید مجدد کامیون‌های رنو در ایران

مذاکرات متعدد مدیران ارشد شرکت سایپا دیزل با همتایان فرانسوی خود در شرکت رنوتراکس نتیجه بخش بود و کامیون‌های رنو مجددا در ایران تولید خواهد شد. تنهاپور مدیرعامل شرکت سایپا دیزل گفت: همزمان با عقد قراردادهای گسترده خودروسازان بزرگ کشورمان با شرکای تجاری فرانسوی خود، شرکت سایپا دیزل هم قرارداد ادامه همکاری برای راه اندازی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

مذاکرات متعدد مدیران ارشد شرکت سایپا دیزل با همتایان فرانسوی خود در شرکت رنوتراکس نتیجه بخش بود و کامیون‌های رنو مجددا در ایران تولید خواهد شد.

تنهاپور مدیرعامل شرکت سایپا دیزل گفت: همزمان با عقد قراردادهای گسترده خودروسازان بزرگ کشورمان با شرکای تجاری فرانسوی خود، شرکت سایپا دیزل هم قرارداد ادامه همکاری برای راه اندازی مجدد خطوط تولیدی کامیون‌های رنو را نهایی کرد.

وی افزود: در سفر هفته گذشته “بلیس” قائم مقام مدیرعامل رنو تراکس و هیات همراه، ضمن توافق در خصوص اجرایی شدن قرارداد فی مابین، مقرر شد کامیون‌های رنو پس از وقفه ای پنج ساله مجددا در این شرکت تولید شود.

تنهاپور در ادامه از تحویل اولین محموله از کامیون‌های رنو میدلام به متقاضیان تا پایان سال جاری خبر داد و یادآور شد: با توجه به زمان بر بودن پروسه تولید محصولات بصورت قطعات کاملا منفصل و ساخت داخل و آماده سازی خط تولید، قرار یر این شد سفارش گذاری در فاز اول بصورت CBU(بصورت پیش ساخته) انجام شود. ضمن اینکه در فاز بعدی با داخل سازی قطعات بدنه و رنگ و مونتاژ، پروسه تولید محصول با افزایش ساخت داخل تا 30 درصد ادامه یابد.

وی با اشاره به سابقه تولید کامیون‌های رنو در شرکت سایپا سایپا یدکدیزل خاطرنشان کرد: از ابتدای همکاری با شرکت رنو تراکس تا سال 90، بیش از 550 دستگاه کامیون رنو “میدلام” و حدود 10 هزار کامیونت “بادسان”  تولید و به بازار عرضه شد و پیش بینی می شود با توجه به کیفیت مناسب کامیون‌های رنو و خوش نامی آنها نزد کامیون داران ایرانی، این محصول با استقبال مجدد بازار مواجه شود.

فرصت ها و تهدیدها برای بازار خودرو کشور

هدف رنو تبدیل شدن به سومین خودروساز بزرگ کشور است

تولید رنو داستر و رنو سیمبل در ایران

قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین سایپا و سیتروئن

تاسیس کارخانه رنو در ایران

گزارش اختصاصی : قرارداد وزیر صنعت با رنو در پاریس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی