پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و 750Li

ب ام و 750Li با موتور دیزل به کارزار می آید

در گذشته استفاده از پیشرانه‌های دیزلی در خودروهای سواری به منظور پایین نگه داشتن هزینه‌ها صورت می‌گرفت اما امروز می توان شاهد اتومبیل‌های مجلل و گران‌قیمت بود که با موتور‌های دیزلی خود پرفورمنس فوق‌العاده‌ای را در اختیار صاحبان خود قرار می‌دهند. به کار گیری این موتورها در کلاس اتومبیل های لوکس کمی تعجب بر انگیز […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۵

در گذشته استفاده از پیشرانه‌های دیزلی در خودروهای سواری به منظور پایین نگه داشتن هزینه‌ها صورت می‌گرفت اما امروز می توان شاهد اتومبیل‌های مجلل و گران‌قیمت بود که با موتور‌های دیزلی خود پرفورمنس فوق‌العاده‌ای را در اختیار صاحبان خود قرار می‌دهند. به کار گیری این موتورها در کلاس اتومبیل های لوکس کمی تعجب بر انگیز است.

ب ام و 750Li

ب ام و 750Li

سدان فول‌سایز و لوکس ب‌ام با موتور جدید 3 لیتری خود بار دیگر قدرت مهندسی و هنر آلمانی‌ها را به نمایش می‌گذارد. اگر چه خروجی 400 اسب‌بخاری آن در کنار گشتاور 760 نیوتن‌متری ممکن است زیاد جلب توجه نکند. اما از آن‌جایی که آخرین اتومبیلی که به یاد داریم با 4 توربوشارژر تقویت شده باشد، بوگاتی ویرون 1.5 میلیون دلاری است، 750 دیزل جدید سر و صدای زیادی به پا کرده است.

توانایی این باواریایی با شکوه در شتاب‌گیری و قدرت عملکرد نیز شما را متعجب خواهد ساخت. بر اساس تست‌های صورت گرفته، این اتومبیل تنها به 4.6 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین 5.7 لیتر در 100 کیلومتر مصرف بسیار ایده‌آلی برای یک سدان قدرتمند به حساب می‌آید که نگرانی‌های مربوط به مصرف سوخت را به کلی از یاد مشتریان می‌برد.

ب ام و 750Li

ب ام و 750Li

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی