پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو استپ وی

آغاز تحویل رنو ساندرو استپ وی

با آغاز تحویل رنو ساندرو استپ وی مشتریان در آبان ماه سال جاری ضمن کاهش اختلاف نرخ بازار با نرخ مصوب، شاهد تردد بیشتر این خودرو در سطح جاده های کشورمان خواهیم بود. تعهدات ماه جاری رنو ساندرو استپ وی مشتریان اعلام شد. رضا تقی زاده افزود: به منظور پاسخ به اعتماد مشتریان محترم و […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۵

با آغاز تحویل رنو ساندرو استپ وی مشتریان در آبان ماه سال جاری ضمن کاهش اختلاف نرخ بازار با نرخ مصوب، شاهد تردد بیشتر این خودرو در سطح جاده های کشورمان خواهیم بود.

تعهدات ماه جاری رنو ساندرو استپ وی مشتریان اعلام شد. رضا تقی زاده افزود: به منظور پاسخ به اعتماد مشتریان محترم و با هدف از بین بردن امکان هرگونه سوء استفاده احتمالی ، گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل به موقع رنو ساندرو استپ وی در آبان ماه خواهد نمود .

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با بیان اهمیت تحویل به موقع تعهدات مشتریان ثبت نامی در ماه گذشته خاطر نشان کرد: بدلیل آنکه کلیه تعهدات مهرماه این محصول به مشتریان انجام شده و با توجه به تولید روز افزون این خودرو توسط شرکت پارس خودرو، شاهد تردد بیشتر رنو ساندرو استپ وی در سطح کشور و کاهش اختلاف نرخ بازار با نرخ مصوب خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رنو ساندرو استپ وی  یکی از پرطرفدارترین تولیدات داخلی گروه خودرو سازی سایپا به شمار می‌رود و از امکاناتی نظیر موتور پرقدرت ۱.۶ لیتری ، گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک و … برخوردار است و در ظاهر نیز تفاوت‌هایی با ساندرو هاچ بک دارد.

خودروهای جدید و بازار سیاه داغشان

نشست خبری مدیرعامل رنو پارس، رنو کوئید به ایران خودرو رسید

قیمت خودرو های داخلی از کارخانه تا بازار

تذکر شورای رقابت به سایپا برای نحوه فروش ساندرو استپ وی

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محمود | 08/08/1395 در 02:20

    استپ وی با حال بنظر میرسه.

  • draghamohammadpour.com | 02/01/1399 در 01:40

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

کیوسک مطبوعاتی