پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو تلیسمان

فروش مشارکتی رنو تلیسمان

در فروش اولیه رنو تلیسمان شاهد استقبال خوبی از این سدان لوکس به عمل آمد و بعد از آن تصاویر تلیسمان های در حال حمل به تهران، ثابت کرد که موعد تحویل این خودروها در زمان مقرر انجام می شود. شرکت نگین خودرو برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و افزایش قیمت تلیسمان، طرح فروش قطعی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۵

در فروش اولیه رنو تلیسمان شاهد استقبال خوبی از این سدان لوکس به عمل آمد و بعد از آن تصاویر تلیسمان های در حال حمل به تهران، ثابت کرد که موعد تحویل این خودروها در زمان مقرر انجام می شود.

شرکت نگین خودرو برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و افزایش قیمت تلیسمان، طرح فروش قطعی و مشارکتی این خودرو را با تحویل 120 روز کاری آغاز کرد تا مشتریان واقعی بتوانند این خودرو را با شرایط و قیمت مناسب خریداری کنند.

بعد از تنها چند روز اتفاقی عجیبی رخ داد و آن استقبال کم نظیر از این خودرو لوكس فرانسوی توسط مشتریان بود بنحوی كه دوباره رنو تلیسمان رکورد فروشی فراتر از انتظار را ثبت کرد و قبل از زمان محتمل، ظرفیت طرح فروش 120 روز کاری به پایان رسید.

حال شرکت نگین خودرو برای کنترل بازار و اطمینان خاطر به مشتریان خود، طرح فروش مشارکتی جدیدی را برای رنو تلیسمان آغاز کرده است.

طبق عرف بازار و قواعد فروش، شرکت های واردکننده و خودروساز، بعد از تکمیل ظرفیت فروش خود در زمان تحویل مشخص، مدتی شرایط فروش جدیدی برای خودرو مورد نظر اعلام نمی کنند اما نگین خودرو با توجه به رویکرد نوین خود در بحث رضایت مشتری و ایجاد اطمینان خاطر به مشتریان، در طرحی جدید خود برای رنو تلیسمان ، فروش مشارکتی 150 روز کاری را فعال کرده است.

رنو تلیسمان خودرویی است سدان و به عنوان لوکس ترین محصول رنو فرانسه شناخته می شود. این خودرو در تیپ E3 به فروش می رسد و موتور 1.6لیتری توربوشارژ دارد. پیشرانه این خودرو توان تولید 190 اسب بخار را دارد و گیربکس 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه آن قدرت را به چرخ های جلو می رساند.

شتاب 7.7 ثانیه ای و رسیدن به سقف سرعت 237 کیلومتر بر ساعت از ویژگی های این خودرو به حساب می آید. در طراحی و ساخت قطعات فنی رنو تلیسمان از فناوری فرمول1 رنو استفاده شده است.

شرکت نگین خودرو رنو تلیسمان را با تنوع 8 رنگ به بازار عرضه می کند و خودروهای وارد شده به ایران از جانب نگین خودرو، با نوع آب و هوا و بنزین ایران سازگار شده اند.

بروزرسانی آغاز شرایط فروش رنو تلیسمان(اسفند 95)

رشد 182 درصدی فروش رنو به ایران

تحویل فوری رنوهای 2017 از سوی نگین خودرو

شرایط فروش نقدی و اقساطی رنو فلوئنس

رنو مگان جدید به ایران می‌آید

شرایط فروش جدید در پی استقبال مناسب از رنو تلیسمان

بی قانونی در نحوه فروش رنو تلیسمان

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی