پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS5 LS

مجوز ورود DS5 LS صادر شد.

خودروی سدان DS5 LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد. این خودرو در حقیقت نمونه ی سدان خودروی هاچ بک DS5 است که پیش از این نیز توسط آرین موتور عرضه شده بود. دی اس 5LS یک خودروی لوکس فرانسوی است که از سال 2014 در بازار حضور دارد و این کمپانی فرانسوی تا […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

خودروی سدان DS5 LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد. این خودرو در حقیقت نمونه ی سدان خودروی هاچ بک DS5 است که پیش از این نیز توسط آرین موتور عرضه شده بود.

دی اس 5LS یک خودروی لوکس فرانسوی است که از سال 2014 در بازار حضور دارد و این کمپانی فرانسوی تا کنون موفق به فروش بیش از ۱۰هزار دستگاه از آن شده است.

 این خودروی سدان در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی از ۱.۲ لیتری تا ۱.۸ لیتری عرضه می‌شود که برای بازار ایران مدل ۱.۶ لیتری توربوشارژر در نظر گرفته شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارد که این نیرو از طریق گیربکس شش سرعته‌ی خودکار ساخت آیسن ژاپن به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که موتور این خودرو با همکاری ب ام و ساخته شده است.

 دی اس 5LS مجهز به امکاناتی چون سیستم نمایشگر سر بالا، هشدار نقطه‌ کور، چرم طبیعی داخل کابین با کیفیت ، دوربین دید عقب و سانروف برقی است. قیمت نهایی این خودرو در بازار هنوز اعلام نشده است اما عرضه‌ی آن به زودی آغاز می‌شود.

سه عامل ایجاد بحران در بازار خودروهای وارداتی

درخشش DS در نمایشگاه خودرو پاریس

مدیران ارشد PSA در خانه دی اس تهران

DS6 چالشی جدید برای کراس اوورهای لوکس بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • شفیع | 18/08/1395 در 22:21

    جای افتخار استبه شرطی که در کشورمونتاژ شود برای اینکه بتوانیم تعدادی یا حتی عده ی زیادی از جوانانمان را از بیکاری نجات دهیم،پس افتخار یعنی همین

کیوسک مطبوعاتی