پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت_125CC

وام خرید بیمه شخص ثالث برای موتور سواران

بیمه شخص ثالث برای هر وسیله نقلیه موتور لازم است و نبود آن میتواند مشکلات بزرگی به وجود آورد به همین جهت وام خرید بیمه شخص ثالث با شرایط ویژه به موتورسوران اهدا می شود. مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات از تفاهم این صندوق با بانک‌های ملی ایران و سپه […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۵

بیمه شخص ثالث برای هر وسیله نقلیه موتور لازم است و نبود آن میتواند مشکلات بزرگی به وجود آورد به همین جهت وام خرید بیمه شخص ثالث با شرایط ویژه به موتورسوران اهدا می شود.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات از تفاهم این صندوق با بانک‌های ملی ایران و سپه برای اعطای وام‌های ارزان قیمت به دارندگان موتورسیکلت‌هایی که توان خرید بیمه‌نامه شخص ثالث ندارند، خبر داد.

به نقل از دنیای اقتصاد، علی جباری با بیان اینکه 95 درصد از 9 میلیون موتورسیکلت موجود درکشور فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث هستند، افزود: این تعداد هر لحظه می‌توانند حوادث تلخی را برای خود یا اشخاص ثالث رقم بزنند و مهم‌تر اینکه توان جبران خسارات را هم ندارند.جباری با بیان اینکه صندوق تامین خسارت‌های بدنی بخش جرایم عدم تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث را دراین طرح می‌بخشد، گفت: در این طرح بیمه ایران، بیمه عامل است، اما ورود سایرشرکت‌های بیمه ممنوع نیست. او ادامه داد: بیمه ایران آمادگی خود را برای عرضه بسته حمایتی برای این گروه از بیمه‌گذاران بدون مشارکت بانک‌ها اعلام کرده است؛ به‌طوری‌که خود بیمه ایران، بیمه‌نامه‌های شخص ثالث را به‌صورت اقساط با دریافت تنها 20 درصد از کل حق بیمه صادرمی‌کند.

رانندگان فراری اشتباه می کنند

در 10 روز ابتدایی شهریور، تصادفات جاده ای جان 180 نفر را گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی