پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیفیت خودروهای داخلی

کیفیت کدام خودروها افزایش یافته است؟

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اخیرا گزارش تازه‌ای از ارزشیابی‌های کیفی خودروهای تولید شده در دوره مهر ماه را منتشر کرده است که براساس آن سه خودروی داخلی با افزایش سطح کیفی مواجه شدند. طبق اعلام این شرکت وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مهر ماه امسال نزدیک به 79 هزار دستگاه […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اخیرا گزارش تازه‌ای از ارزشیابی‌های کیفی خودروهای تولید شده در دوره مهر ماه را منتشر کرده است که براساس آن سه خودروی داخلی با افزایش سطح کیفی مواجه شدند.

طبق اعلام این شرکت وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مهر ماه امسال نزدیک به 79 هزار دستگاه خودرو تولید شد که 94 درصد آن را خودروهای سواری سبک و 6 درصد باقیمانده را وانت‌ها تشکیل می‌دهند.

طبق اعلام ISQI، در گروه خودروهای 75 تا 100 میلیون تومان، خودروی تیگو 5 شرکت مدیران خودرو که پیش‌تر از دو امتیاز کیفی برخوردار بود با یک پله صعود هم‌اکنون سه ستاره کیفی دارد که به این ترتیب آن را هم تراز کیا سراتو در این بازه قیمتی می‌کند.

در گروه‌ اتومبیل‌های 50 تا 75 میلیون‌ تومان، خودرو آریو یا S300 که توسط سایپا در بن‌رو ساخته می‌شود نیز با یک پله افزایش کیفیت هم‌اکنون از دو ستاره کیفی برخوردار است. آریو با این امتیاز هم اکنون در سطح خودروهایی مانند برلیانس H330، و جک J5 قرار می‌گیرد.

سومین مدلی که با افزایش سطح کیفی مواجه شد، پژو 206 صندوق‌دار ساخت شرکت ایران خودرو است که پیش‌تر با دو ستاره کیفی در خودروهای بازه 25 تا 50 میلیون تومان قرار گرفته بود. این خودرو نیز با یک واحد رشد در بحث کیفیت بخش‌های مختلف خودرو هم‌اکنون از سه ستاره برخوردار است.

لازم به ذکر است که براساس این گزارش، با کیفیت‌ترین مدل خودرو تولید داخل، رنو ساندرو است که توسط شرکت پارس خودرو تولید و مونتاژ می‌شود و از 4 ستاره کیفی برخوردار است.

جدول ارزیابی کیفیت خودرو منتشر شد (آبان 95)

سایپا: کیفیت برای بقا در آینده بازار الزامی است

سایپا الگویی برای خودروسازان داخلی در پیشرفت بهره وری

رنو ساندرو 4 ستاره کیفی دریافت کرد

ارتقا کیفیت فنی پژو 206 صندوق دار

چرا اعتماد به گزارش های کیفی خودرو کم است؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی