پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلودگی هوای تهران

تشدید محدودیت‌های ترافیکی با افزایش آلودگی هوا

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های جدید ترافیکی در تهران همزمان با اوج گرفتن آلودگی هوا را تشریح کرد؛ به گفته وی این محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی اعمال خواهد شد.  به گزارش تسنیم، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهر تهران از تمهیدات جدید پلیس راهور و محدودیت‌های بیشتر برای […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۵

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های جدید ترافیکی در تهران همزمان با اوج گرفتن آلودگی هوا را تشریح کرد؛ به گفته وی این محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی اعمال خواهد شد.

 به گزارش تسنیم، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهر تهران از تمهیدات جدید پلیس راهور و محدودیت‌های بیشتر برای تردد خودروها در محدوده مرکزی پایتخت خبر داد و اظهار داشت: به دنبال افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهر تهران، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مقرر کرد تا محدودیت‌های ترافیکی در مرکز شهر تهران و در محدوده طرح زوج و فرد افزایش یابد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد محدودیت‌های تردد در محدوده طرح ترافیک، به کل محدوده زوج و فرد گسترش یابد و تنها خودروهایی که دارای مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک هستند، قادر به تردد در محدوده زوج و فرد خواهند بود.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد تا زمان پایان اعمال این محدودیت‌ها نیز افزایش یابد و تا ساعت 19 محدودیت‌های جدید اعمال شود.

به گفته عابدی در حال حاضر برخورد پلیس راهور پایتخت با خودروهای دودزا و به ویژه خودروهای سنگین تشدید شده و برخورد با این خودروها در اولویت قرار گرفته است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی 128 درصد افزایش داشته است.

محدوده طرح زوج و فرد: شمال:اتوبان شهید همت  شرق: اتوبان امام علی  غرب: اتوبان چمران

هشدارهای ترافیکی پلیس راهور به زوار اربعین

گروگان گیری دلیل ترافیک در جاده شوشتر

پلاک ملی جدید برای خودروهای سیاسی

آزمون بنزین به زمستان حواله داده شد

پایش معاینه فنی راهی موثر برای کاهش آلودگی هوا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی