پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو ۲۰۰۸

پیش فروش پژو ۲۰۰۸ چه زمانی آغاز می‌شود؟

ایران خودرویی ها تصمیم گرفته اند پژو ۲۰۰۸ را به عنوان نخستین محصول حاصل از قرارداد با پژو، در دهه فجر امسال پیش فروش کنند. مطابق با قرارداد ایران خودرو و پژو، قرار است در فاز اول همکاری مشترک دو طرف، سه محصول پژو در ایران خودرو به تولید برسد که اولین آنها شاسی بلندی […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۵

ایران خودرویی ها تصمیم گرفته اند پژو ۲۰۰۸ را به عنوان نخستین محصول حاصل از قرارداد با پژو، در دهه فجر امسال پیش فروش کنند.

مطابق با قرارداد ایران خودرو و پژو، قرار است در فاز اول همکاری مشترک دو طرف، سه محصول پژو در ایران خودرو به تولید برسد که اولین آنها شاسی بلندی به اسم پژو ۲۰۰۸ است.

پژو ۲۰۰۸ احتمالا قیمتی بین ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان خواهد داشت، به تازگی به خط رنگ ایران خودرو وارد شده تا خود را مهیای حضور در بازار خودرو کشور کند. بر این اساس، ایران خودرویی ها تصمیم گرفته اند پژو  ۲۰۰۸ را به عنوان نخستین محصول حاصل از قرارداد با پژو، در دهه فجر امسال پیش فروش کنند. طبق برنامه ریزی ایران خودرو، واگذاری پژو  ۲۰۰۸ به ثبت نام کنندگان، از اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد تا این خودرو پیش از نوروز ۹۶ روانه بازار شود.

علاوه بر ۲۰۰۸، پژو دو خودرو دیگر به نام های ۳۰۱ و ۲۰۸ را نیز در ایران به تولید خواهد رساند که البته اجرای این برنامه به سال ۹۶ موکول شده است.

اولین پژو 2008 در ایران خودرو رنگ شد

محصولات آینده پارس خودرو کدامند؟

طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو (آذر 95)

فروش تندر۹۰ اتوماتیک با 19 میلیون پیش پرداخت (آذر95)

تنها 6 میلیون تومان پیش پرداخت برای خرید 206

الزام غرامت در قرارداد با خودروسازان خارجی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی