پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

kia-ceed-2016-کیا_سید

فیس لیفت کیا سید رونمایی شد

بالاخره پس از شایعه هایی درباره این خودرو فیس لیفت کیا سید به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو در اواخر اکتبر در بریتانیا عرضه می شود.   تغییرات ظاهری در جلو اتومبیل چراغ‌ها تقریبا مثل قبل هستند، ولی جلوپنجره خودرو جدید شده و حاشیه‌ای کرومی برای آن در نظر گرفته شده است. مجموعه سپر […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۴

بالاخره پس از شایعه هایی درباره این خودرو فیس لیفت کیا سید به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو در اواخر اکتبر در بریتانیا عرضه می شود.

 

تغییرات ظاهری

در جلو اتومبیل چراغ‌ها تقریبا مثل قبل هستند، ولی جلوپنجره خودرو جدید شده و حاشیه‌ای کرومی برای آن در نظر گرفته شده است. مجموعه سپر هم به طور کلی تغییر کرده و خطوط آیرودینامیکی آن اصلاح شده و مه شکن‌های آن هم با قابی جدید بر سر جای خود نصب شده‌اند. در عقب خودرو هم تنها چراغ‌ها جدید شده و شب نماهای تکی مدل پیشین هم تبدیل به دو شب نما در هر طرف شده است. در زیر شاسی هم کیا دو نوع رینگ پنج پره‌ای دوبل آلیاژی را در نظر گرفته که در سایزبندی 16 و 17 اینچی بر روی چرخ‌های سید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

kia-ceed-2016-کیا_سید

فیس لیفت کیا سید

بیشتر تغییرات مربوط به پیشرانه است

عمده‌ترین تغییرات کیا هم در محدوده قدرتی اتومبیل بوده که شامل پیشرانه‌های مختلف بنزینی و دیزلی با استانداردهای آلایندگی یورو 6 می‌شود.

اولین پیشرانه جدیدی که کیا به مجموعه مولد قدرتی سید افزوده است، پیشرانه 1 لیتری ecoTurbo است که با دو خروجی قدرتی، حداکثر 98 اسب بخار (72 کیلووات) قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور و همچنین حداکثر 118 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

پیشرانه دومی هم در واقع همان موتور استاندارد 1.6 لیتری دیزلی CRDi سابق است که حالا با بروزرسانی‌هایی که بر روی آن انجام شده، در مدل استاندارد حداکثر 110 اسب بخار قدرت تولید می شود که سبب تولید 109 گرم کربن دی اکسید در هر کیلومتر می شود. در مدل GT این نیروی تولیدی در کنار گشتاور 285 نیوتن متری، به حداکثر 136 اسب بخار (100 کیلووات) می‌رسد.

علاوه بر این‌ها دو پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری GDI و 1.4 لیتری CRDi در نظر گرفته شده که به ترتیب حداکثر 128 اسب بخار (95 کیلووات) قدرت و 100 اسب بخار (74 کیلووات) قدرت تولید می‌کنند.

جعبه دنده دو کلاچه هفت سرعته هم گزینه جدیدی است که کیا برای بهره‌وری بهتر سوخت و تولید کمتر گازهای CO2 به واحد تبدیل نیروی این خودرو افزوده است.

kia-ceed-2016-کیا_سید kia-ceed-2016-کیا_سید kia-ceed-2016-کیا_سید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی