پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدل های مختلف پراید

پیش فروش مدل های مختلف پراید با پرداخت 6 میلیون تومان

گروه خودروسازی سایپا پیش فروش مدل های مختلف پراید را آغاز کرد. در این بخشنامه از گروه خودروی پراید یا ایکس100، خودروهای سایپا 131، سایپا 132 و سایپا 111 برای ثبت نام معرفی شده اند. بروزرسانی: قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد برای پیش خرید سایپا 131 پیش فروش های معمول یک مرحله ای و […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۵

گروه خودروسازی سایپا پیش فروش مدل های مختلف پراید را آغاز کرد. در این بخشنامه از گروه خودروی پراید یا ایکس100، خودروهای سایپا 131، سایپا 132 و سایپا 111 برای ثبت نام معرفی شده اند.

بروزرسانی:

قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد

برای پیش خرید سایپا 131 پیش فروش های معمول یک مرحله ای و دومرحله ای  و فروش اعتباری در نظر گرفته شده است .

در پیش فروش تک مرحله ای پیش پرداخت شما 6 میلیون تومان بوده و از تخفیف 1 میلیون تومانی و سود مشارکت 18 درصدص نیز بهره مند خواهید شد اما در نوع دو مرحله ای شما باید بعد از پرداخت 6 میلیون تومان اولیه در اسفند95 یا فروردین 96 سه میلیون تومان دیگر نیز به حساب سایپا واریز نمایید.

خودروی پیش خرید شده در اردیبهشت و خرداد 96 آماده تحویل خواهد بود.

اما در روش اعتباری پیش پرداخت 7 میلیون تومان خواهد بود و خریداران می توانند بنا بر نیاز خود از تسهیلات 7، 8، 9، 10، 11 و 12 میلیون تومانی استفاده کرده و این تسهیلات را در بازه 6 تا 24 ماه بازپرداخت نمایند. خودروی خریداری شده در خرداد و تیر 96 تحویل داده خواهد شد.

سایپا برای فروش مدل سایپا 132 خود نیز همین 3 روش فروش را اغلام کرده اما تاریخ تحویل خودروهای ثبت نامی کمی تفاوت دارد. برای سایپا 132 شما همان 6 میلیون تومان را واریز خواهید کرد و در مدل دو مرحله ای نیزودیعه همان 3 میلیون توان خواهد بود.

مدل فروش اعتباری سایپا 132 هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد اما همانطور که در بالا گفتیم، زمان تحویل این خودروها تیر و مرداد 96 خواهد بود.

در سایپا 111 خبری از فروش اعتباری خودرو نیست و شما تنها می توانید از مدل های پیش فروش با پرداخت یک مرحله ای و دو مرحله ای استفاده کنید.

برای پیش خرید سایپا 111 تنها کافی است 6 میلیون تومان به حساب سایپا واریز کرده و در انتظار زمان تحویل خودرو که اردیبهشت و خرداد 96 خواهد بود، بمانید.

گفتنی است برای پیش خرید سایپا 111 با پرداخت 2 مرحله ای، شما نیاز به واریز 3 میلیون تومان دیگر در اسفند 95 و یا اردبیهشت 96 نیز خواهید داشت.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت سایپا یا نمایندگی های این خودروساز مراجعه کنند.

افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار + جدول قیمت

آغاز شرایط پیش فروش اعتباری چانگان CS35 اتوماتیک

اسفند ماه امسال منتظر ساینا اتوماتیک در بازار باشید

بی کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل کدامند؟

پرفروش های بازار خودرو را بیشتر بشناسید

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی