پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا پیکانتو

شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو اعلام شد

اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز در ایران شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو را اعلام کرد. بر اساس شرایط اعلام شده از سوی اطلس خودرو، کیا پیکانتو، هاچ‌بک شهری کیا را می‌توان در شرایط متنوع نقدی و اعتباری خریداری کرد. قیمت این خودرو در خرید نقدی (بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش‌افزوده)، ۶۹میلیون و […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۵

اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز در ایران شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو را اعلام کرد.

بر اساس شرایط اعلام شده از سوی اطلس خودرو، کیا پیکانتو، هاچ‌بک شهری کیا را می‌توان در شرایط متنوع نقدی و اعتباری خریداری کرد. قیمت این خودرو در خرید نقدی (بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش‌افزوده)، ۶۹میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که به این مبلغ در حدود ۵میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مالیات بر ارزش‌افزوده نیز اضافه خواهد شد.

خریداران این خودرو امکان خرید اعتباری کیا پیکانتو را نیز دارند و می‌توانند این خودرو را با شرایط متنوع، به صورت اقساطی خریداری کنند. برای این منظور، خریداران می‌توانند با پرداخت ۳۳میلیون تومان خودرو را خریداری کنند و الباقی مبلغ را در اقساط متنوع یک تا سه‌ساله بپردازند. در هر یک از این شرایط فروش اعتباری، مالیات بر ارزش‌افزوده به صورت جداگانه مورد محاسبه قرار می‌گیرد که مبلغ آن در روش‌های مختلف فروش، مبلغی در حدود ۶میلیون و ۱۰۰ هزار تا ۷میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در تمامی روش‌ها، خودرو ۳۰ روزه تحویل خریداران خواهد شد ضمن آنکه تمامی خودروها از ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی اطلس خودرو برخوردارند.

افزایش قیمت خودروهای خارجی به بهانه نوسان نرخ ارز

جشنواره زمستانی فروش محصولات ایران خودرو با مدل ۹۶

اعلام شرایط فروش متنوع نقدی و اعتباری کیا اپتیما ۲۰۱۶

نسل جدید ب ام و سری 7 رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی