پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساینا اتوماتیک

منتظر ساینا اتوماتیک و خودرو 212 باشید

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تا پایان امسال ساینا اتوماتیک و خودرو ۲۱۲ وارد بازار خواهد شد. مهدی جمالی، با بیان این مطلب گفت: محصولات گروه ایکس ۲۰۰ (ساینا، اس پی ۱۰۰ و اس پی زیرو) به‌ عنوان جایگزین خودرو پراید در نظر گرفته شده‌ است که با پراید 20 درصد تفاوت قیمت دارند. […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تا پایان امسال ساینا اتوماتیک و خودرو ۲۱۲ وارد بازار خواهد شد.

مهدی جمالی، با بیان این مطلب گفت: محصولات گروه ایکس ۲۰۰ (ساینا، اس پی ۱۰۰ و اس پی زیرو) به‌ عنوان جایگزین خودرو پراید در نظر گرفته شده‌ است که با پراید 20 درصد تفاوت قیمت دارند.

وی با بیان اینکه محصولات جدید برای جایگزینی پراید را طراحی کردیم، افزود: در حال حاضر نه‌ تنها تقاضا برای خرید پراید در بازار کم نشده است؛ بلکه امسال تقاضا نسبت به سال گذشته نزدیک به 8درصد افزایش پیدا کرده است و این موضوع نشان می‌دهد این محصول مورد اقبال مردم است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: تلاش می‌کنیم پراید را ارتقا دهیم، اما در عین حال محصولات جایگزین را نیز طراحی کردیم و به محض اینکه تقاضا به سوی محصولات جدید باشد به‌ صورت جایگزین عمل خواهیم کرد.

جمالی در پاسخ به پرسشی درباره محصولات جایگزین پراید گفت: محصولات گروه ایکس ۲۰۰ مانند محصول ساینا، اس پی ۱۰۰ و اس پی زیرو جایگزین خوبی برای پراید هستند و ما بازار را رصد می‌کنیم که چنانچه در بازار تقاضا برای پراید کاهش یافت خودروهای جدید را جایگزین کنیم.

وی ادامه داد: محصولات جدید از نظر قیمت تفاوت عمده‌ای با پراید نخواهند داشت و قیمت ساینا در مقایسه با پراید ۲۰ درصد افزایش یافته است که این امر نیز به‌دلیل امکاناتی است که به محصولات جدید اضافه شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای سهامداران نیز به‌زودی خبرهای خوبی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: تقاضای بازار اجازه نمی‌دهد که پراید را به‌صورت کامل جمع کنیم و برای تولید قطعات نیز ما تا ۱۰ سال تعهد داریم.

فروش ویژه محصولات گروه سایپا همچنان ادامه دارد

بهره گیری از توان تمامی شرکت های گروه سایپا در جهت افزایش ظرفیت تولید

سیستم مولتی مدیا، هدیه پارس خودرو به خریداران پارس تندر

استقبال گسترده خریداران از جشنواره فجر گروه سایپا

تقابل چینی‌های ارزان قیمت-مقایسه ام وی ام ۳۱۵ و برلیانس H220

جشنواره فجر سایپا از فردا به مدت محدود آغاز می شود (بهمن 95)

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی