پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس سری H200

انتقال خط تولید برلیانس سری H200 از سایپا به پارس خودرو

برلیانس یکی از معتبرترین شرکتهای خودروساز چین و شریک تجاری ب ام و هست و از نظر فنی و مهندسی و طراحی و کیفیت با شرکت های اروپایی همخوانی دارند. طهماسبی معاون مهندسی پارس خودرو با اشاره به متمرکز شدن تولید محصولات برلیانس در این شرکت گفت: برای تمرکز در تولید، ارتقا کیفیت و مدیریت […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

برلیانس یکی از معتبرترین شرکتهای خودروساز چین و شریک تجاری ب ام و هست و از نظر فنی و مهندسی و طراحی و کیفیت با شرکت های اروپایی همخوانی دارند. طهماسبی معاون مهندسی پارس خودرو با اشاره به متمرکز شدن تولید محصولات برلیانس در این شرکت گفت: برای تمرکز در تولید، ارتقا کیفیت و مدیریت یکپارچه در فروش، خط تولید برلیانس سری H200 از شرکت سایپا به پارس خودرو منتقل شده است.

بروزرسانی: شرایط فروش ویژه در طرح (استقبال از بهار) پارس خودرو +جدول

شهریار طهماسبی امروز (شنبه) در جریان بازدید خبرنگاران از خط تولید برلیانس در شرکت پارس خودرو افزود: خودروی برلیانس از 2 سال پیش تاکنون در بازار ایران حضور دارد و مشتریان نیز از آن استقبال کرده اند.

وی به تصمیم مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا در انتقال خط تولید برلیانس سری H200 با چهار محصول به پارس خودرو اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته این انتقال انجام گرفت و در حال حاضر تولید این محصولات نیز در پارس خودرو آغاز شده است. این مهم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و مراحل نصب آن اجرایی شد.

طهماسبی همچنین به گسترش همکاری با شرکت برلیانس اشاره کرد و گفت: «انجام تحقیق و توسعه مشترک، داخلی سازی قطعات، انجام توافقنامه برای تشکیل جوینت ونچر بین سایپا و برلیانس و تنوع بخشی به آپشن ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان» از جمله این اقدامات است. وی گفت: هم اکنون درصد قابل توجهی از قطعات ساخت داخل شده است.

برلیانس سری H300 اولین خودرو چینی بازار با 3 ستاره کیفیت:

در همین راستا پژمان شادچهره مدیر کیفیت برلیانس نیز در مورد برنامه های این شرکت برای ارتقا کیفیت مدلهای مختلف برلیانس گفت: برای ارتقا کیفیت و دوام قطعات و افزایش کیفیت بر خدمات پس از فروش برنامه ریزی جامعی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سالی که برلیانس برای تولید در پارس خودرو انتخاب شد، شرکت برلیانس رتبه یک کیفیت در بین خودروسازان مختلف چین را داشت و همچنان به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای چینی در حال تولید است.

شاد چهره همچنین به توجه ویژه مدیران پارس خودرو به ارتقا کیفیت محصولات تولیدی خود اشاره کرد و افزود: در شرکت پارس خودرو بسیار برای ما مهم است که خودروی با کیفیت تولید و تحویل مشتریان شود و همین مسیر را برای برلیانسهایی که از سایپا به پارس خودرو منتقل شده استدر پیش خواهیم گرفت .

او ادامه داد: سالی که برلیانس برای تولید در پارس خودرو انتخاب شد، شرکت برلیانس رتبه یک کیفیت در بین خودروسازان مختلف چین را داشت و همچنان به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای چینی در حال تولید است.

شرکت برلیانس یکی از معتبرترین شرکت های چینی و شریک تجاری بی ام دبلیو است و برلیانس سری H200 از نظر فنی، مهندسی ، طراحی و مسائل کیفیت با شرکت های معتبر اروپایی همکاری دارد.

طهماسبی در ادامه خاطرنشان کرد، هم اکنون محصولات برلیانس دارای رده سه ستاره کیفی هستند ضمن اینکه کلیه محصولات پارس خودرو از جمله رنو و محصولات برلیانس همگی از سه ستاره کیفی به بالا هستند.

جالب است بدانید تا پیش از این برلیانس سری H300 با 2 ستاره کیفیت در رقابتی تنگاتنگ با جک J5 بود. اما به تازگی این خودرو موفق به کسب 3 ستاره کیفیت از ISQI شده و عنوان اولین خودرو چینی بازار با 3 ستاره کیفیت را به دوش می کشد.

وی در خصوص ویژگی های محصولات برلیانس گفت: در این رنج قیمت و با این آپشن ها خودرویی در این کلاس وجود ندارد. آپشن های مختلف، مصرف سوخت پایین از جمله ویژگی های محصولات برلیانس سری H200 هستند

وی گفت: امید است با تمرکزی که در پارس خودرو در تولید محصولات برلیانس صورت خواهد گرفت روز به روز شاهد جایگاه بهتر محصولات برلیانس باشیم.

بررسی برلیانس های سری H200 و H300 را در مقایسه با رقبا از دست ندهید:

تقابل چینی‌های ارزان قیمت-مقایسه ام وی ام ۳۱۵ و برلیانس H220
با بودجه 50 میلیونی دنا بخریم یا برلیانس H330 ؟

لینک های مرتبط:

نگاهی به برلیانس سری H200 محصول جدید پارس خودرو

نشست مشترک میان مدیران ارشد گروه سایپا و برلیانس

گروهی از مشتریان برلیانس از خط تولید پارس خودرو بازدید کردند

کیفیت برلیانس چگونه ارزیابی شد؟!

فروش ویژه محصولات گروه سایپا همچنان ادامه دارد

پارس تندر را با سیستم مولتی مدیا رایگان بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی