پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو کپچر مدل 2017

آغاز پیش فروش رنو کپچر 2017 از روز چهارشنبه

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو از اجراي طرح پیش فروش رنو کپچر 2017 و تجهیزات جدید از روز چهارشنبه 20 بهمن ماه خبر داد. به گزارش ایکو پرس، مصطفی خان کرمی گفت: رنو کپچر خودرويی با کیفیت، به روز و با تجهیزاتی مناسب در بازار ایران است که تنها توسط گروه صنعتی ایران خودرو عرضه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو از اجراي طرح پیش فروش رنو کپچر 2017 و تجهیزات جدید از روز چهارشنبه 20 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایکو پرس، مصطفی خان کرمی گفت: رنو کپچر خودرويی با کیفیت، به روز و با تجهیزاتی مناسب در بازار ایران است که تنها توسط گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می شود.

وي افزود: مدل 2017 این خودرو علاوه بر تجهیزات قبلی دارای صندلی های چرمی، گرمکن صندلی های جلو، کنسول میانی صندلی های جلو و شیشه های عقب و جانبی عقب تیره (دودی) است.

خان كرمي با اشاره به دريافت بازخوردهاي مثبت از بازار و استقبال مناسب مشتريان از اين خودرو گفت: برای پاسخگويی به نیاز بازار، پيش فروش اين محصول با موعد تحويل تير و مرداد 96 از بيستم بهمن ماه آغاز خواهد شد. برنامه ريزي براي طرح هاي بعدي فروش و عرضه اين محصول نيز در دستور كار قرار دارد.

وي افزود: مبلغ پیش پرداخت در این طرح 55 میلیون تومان است و سود مشارکتی معادل 18 درصد سالیانه به مشتریان تعلق می گیرد.

ثبت نام صرفا اینترنتی بوده و مشتریان می توانند با مراجعه به  سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولید داخل

نگاهی به پژو 508 سوگلی جدید ایران خودرو

پژو 2008 بهمن ماه در اروپا، اسفند ماه در ایران

پای ایران خودرو و سایپا هم به نمایشگاه خودرو تهران باز شد

اعلام شرایط فروش انواع محصولات تویوتا و لکسوس از سوی ایرتویا (بهمن 95)

شرایط ویژه فروش محصولات MG (دهه فجر 95) +جدول

شرایط جدید فروش هیوندای i10 ویژه دهه فجر 95

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی