پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BYD s6_نمایشگاه خودرو تهران_کارمانیا

بستر امن سایت کارمانیا برای خریداران اینترنتی BYD

شرکت خودروسازی کارمانیا با مهیا کردن بستری امن بر پایه پروتکل https و نیز اخذ e نماد، دسترسی راحت، مطمین و ایمن را برای خریداران خودروهای BYD  وبسایت خود مهیا نموده است. // شرکت خودروسازی کارمانیا با مهیا کردن بستری امن بر پایه پروتکل https و نیز اخذ e نماد، دسترسی راحت، مطمین و ایمن […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۵

شرکت خودروسازی کارمانیا با مهیا کردن بستری امن بر پایه پروتکل https و نیز اخذ e نماد، دسترسی راحت، مطمین و ایمن را برای خریداران خودروهای BYD  وبسایت خود مهیا نموده است.

//

شرکت خودروسازی کارمانیا با مهیا کردن بستری امن بر پایه پروتکل https و نیز اخذ e نماد، دسترسی راحت، مطمین و ایمن را برای خریداران خودروهای BYD  وبسایت خود مهیا نموده است. از این پس خریداران محترم می توانند پس از طی کردن مراحل لازم جهت قطعی شدن فرآیند خرید خود، نماینگی مورد نظر خود را در سرتاسر ایران جهت ارائه مدارک نهایی انتخاب نمایند.

مزیت دیگری که در فرآیند فروش آنلاین لحاظ گردیده، درصورتی که در شهر مورد نظر خریدار، نمایندگی مجاز تا کنون جهت ارایه مدارک وجود نداشته باشد، خریدار می تواند با انتخاب دفتر مرکزی در تهران به عنوان مبدا این فرآیند، مدارک خود را با پست به دفتر مرکزی ارسال و بدین سان فرآیند خرید آنلاین خود را تکمیل نماید.

سایت کارمانیا-خرید اینترنتی
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت کارمانیا مراجعه کنید.

 

ورود بی وای دی تانگ به ایران همزمان با عرضه در آمریکا

حضور شکوهمند کارمانیا با BYD در نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

افتتاح رسمی خط تولید BYD S6

شرایط فروش قطعی بی وای دی S6 اعلام شد+ جدول (بهمن 95)

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی