پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو-ایساکو

ایساکو در بالاترین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

در روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ شرکت ایساکو در ارزیابی صورت گرفته از شرکت‌های داخلی در حوزه خدمات پس از فروش، بالاترین میزان انطباق با قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را به دست آورد. به نقل از ایکوپرس  ، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی خود وضعیت پایبندی شرکت‌های عرضه‌کننده […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

در روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ شرکت ایساکو در ارزیابی صورت گرفته از شرکت‌های داخلی در حوزه خدمات پس از فروش، بالاترین میزان انطباق با قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را به دست آورد.

به نقل از ایکوپرس  ، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی خود وضعیت پایبندی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران به الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش را بیان کرده است.
این قانون دربرگیرنده الزامات و دستورالعمل‌هایی در خصوص شیوه‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که باید از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو رعایت شود. اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو اوایل امسال به تصویب هیات دولت رسیده و از سوی معاون اول رییس‌جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ابلاغ شده است.

رتبه‌بندی شرکت‌ها در این ارزیابی با مقیاس «انطباق کم»، «نسبتا منطبق»، «انطباق زیاد» و «انطباق خیلی زیاد» سنجیده شده است و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در شرایط «انطباق خیلی زیاد» با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش قرار گرفته است.

گفتنی است شرکت ایساکو ، به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، به صورت دائم در حال برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های نوین و ابتکاری برای افزایش میزان رضایت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

همچنین شرکت ساپکو به عنوان تنها شرکت حاضر از صنعت خودروسازی در سطح تندیس موفق به دریافت تندیس بلورین چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

در این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی که با عنوان «تعالی در خدمت جامعه» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، تندیس بلورین این دوره از جایزه به نماینده ساپکو و قائم مقام مدیر عامل این شرکت دکتر پارسا اهدا شد.
براساس این گزارش 71سازمان و شرکت بزرگ کشور، در 5 بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی دریافت جایزه ملّی تعالی سازمانی بودند که از این میان شرکت های فولاد خوزستان و فراسان در بخش ساخت و تولید و بانک پاسارگاد در بخش خدمات با بازه امتیازی 601 تا 650 موفق به کسب تندیس سیمین شدند.

شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، گروه مپنا و مجتمع فولاد خراسان برندگان تندیس بلورین در بازه امتیازی 501 تا 550 در بخش ساخت و تولید بودند. در بازه امتیازی 451 تا 500 امتیاز نیز ساپکو همراه با شرکت پالایش نفت تهران، شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا(مکو) و استام صنعت در بخش ساخت و تولید و شرکت سهامی بیمه ایران در بخش خدمات، موفق به دریافت تندیس بلورین شدند.

فرایند ارزیابی این جایزه که تا سه سال اعتبار دارد، از مهرماه سال جاری پس از ارسال اظهارنامه تعالی سازمانی آغاز و پس از ارزیابی انفرادی تیم ارزیاب و اجماع قبل از سایت ویزیت، مرحله بازدید از محل طی روزهای بیستم تا بیست و چهارم آذرماه از سوی دبیرخانه جایزه انجام شد.

گفتنی است، در مراسم اهدای جوایز که با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و منصور معظمی معاون وزیر برگزار شد، مهندس خاتمی قائم مقام و جمعی از مدیران و ارزیابان ساپکو حضور داشتند.

 

عرضه مجدد دانگ فنگ H30 کراس به صورت محدود

آشنایی طراحان کشور با فرآیند طراحی محصولات مرسدس بنز

شرایط فروش شاسی بلندهای جدید ایران خودرو (سوزوکی و هایما S7)

خدمتی به نام کارت طلایی از سوی ایران خودرو

افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ( ایساکو )

خدمات نوین ایساکو برای مشتریان اجرایی شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی