ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال ۹۵ از شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو ) آغاز شد. ارزیابی خدمات پس از فروش شرکتهای خودروساز هر ساله به منظور بررسی شاخصهای مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساختهای شبکه خدمات […]
ارزیابی خدمات پس از فروش شرکتهای خودروساز هر ساله به منظور بررسی شاخصهای مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساختهای شبکه خدمات شامل نمایندگیهای مجاز و ستاد انجام میشود.
بر این اساس در هفت دوره متوالي این ارزيابيها که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد انجام شده ، شرکت ایساکو در بین ۳۹ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی همواره در جايگاه نخست قرار داشته است.
دیدگاه خود را بنویسید