پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

جشن پنجمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو برگزار شد

روز 5 شنبه مورخ 19 اسفند ماه و همزمان با پایان سال 1395 پنجمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو به عنوان یکی از سایت های فعال اجتماعی  با حضور مشتریان و اعضاء فعال این سایت برگزار شد. در این برنامه خودروهای چری و ام وی ام رژه خیابانی خود را  از بزرگراه نیایش به سمت  […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

روز 5 شنبه مورخ 19 اسفند ماه و همزمان با پایان سال 1395 پنجمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو به عنوان یکی از سایت های فعال اجتماعی  با حضور مشتریان و اعضاء فعال این سایت برگزار شد.

در این برنامه خودروهای چری و ام وی ام رژه خیابانی خود را  از بزرگراه نیایش به سمت  بزرگراه های حکیم و ستاری آغاز کردند و سرانجام در یک مجتمع از مشتریان پذیرایی به عمل آمد. مسابقات تفریحی و عکس های یادگاری از برنامه های این سالگرد بود تا خاطره ای خوش برای اعضای باشگاه رقم بزند.

در پایان  با سخنرانی آقای ادوارد سینگلتون مدیر برندینگ چری در مورد مسائل برندینگ و اهمیت مشتری مداری و پیشرفت های اخیر شرکت چری علی الخصوص بحث قرارداد مشترک با گروه بریتانیایی جاگوار – لندرور مراسم به پایان رسید.

مشتریان چری و ام وی ام از خودروهای خود ابراز رضایت داشتند و نکته جالب اینکه برخی خریداران نیز حضور داشتند که خودروی قبلی آنان MVM یا چری بوده و اکنون با مدل جدید جایگزین کرده اند.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم تحویل اولین سری MVM X22 به مشتریان مدیران خودرو

طرح فروش و جایگزینی نو با کارکرده محصولات مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی