پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیمه شخص ثالث

عدم نیازی به الحاقیه بیمه شخص ثالث در قانون جدید

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه در قانون جدید با رشد دیه، نیازی به الحاقیه بیمه شخص ثالث نیست، اعلام کرد:ظرف دو ماه آینده ابلاغیه آیین نامه‌های قانون جدید بیمه شخص ثالث از سوی مجلس به بیمه مرکزی ارائه خواهد شد. عبدالناصر همتی در نشست خبری دیروز بیمه مرکزی در رابطه با قانون جدید بیمه […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه در قانون جدید با رشد دیه، نیازی به الحاقیه بیمه شخص ثالث نیست، اعلام کرد:ظرف دو ماه آینده ابلاغیه آیین نامه‌های قانون جدید بیمه شخص ثالث از سوی مجلس به بیمه مرکزی ارائه خواهد شد.

عبدالناصر همتی در نشست خبری دیروز بیمه مرکزی در رابطه با قانون جدید بیمه شخص ثالث ، اظهار کرد: این قانون شامل ۱۶ آیین‌نامه می شود و آیین‌نامه‌های عمده‌ آن در شورای عالی بیمه به تصویب رسیده است.

او افزود: امید می رود تا انتهای سال آیین نامه ها نهایی شود و این در حالی است که نمایندگان مجلس اعلام کرده اند که ظرف یکی دو ماه آینده ابلاغیه آن آیین‌نامه‌ها به بیمه مرکزی ارائه شود.
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: دو تا سه آیین‌نامه‌ مربوط به تخفیف‌ها و جریمه‌های بیمه شخص ثالث بوده و در مجموع موارد مختلفی در این قانون دیده شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی