پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایرتویا-تویوتا پریوس-تویوتا RAV4

اعلام شرایط فروش ویژه خودروهای تویوتا و لکسوس + جزییات (فروردین 96)

ایرتویا نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، جدیدترین شرایط فروش ویژه خودروهای تویوتا و لکسوس را اعلام کرد. ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز به اطلاع می رساند، شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا شرایط فروش ویژه بهار 96 را  برای محصولات تویوتا و لکسوس به شرح ذیل اعلام می نماید. […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

ایرتویا نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، جدیدترین شرایط فروش ویژه خودروهای تویوتا و لکسوس را اعلام کرد.

ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز به اطلاع می رساند، شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا شرایط فروش ویژه بهار 96 را  برای محصولات تویوتا و لکسوس به شرح ذیل اعلام می نماید.

شرایط فروش تویوتا پریوس :

این بخشنامه شامل طیف وسیعی از تیپ های مختلف خودروی پرطرفدار و ژاپنی پریوس بوده و مشتریان محترم امکان انتخاب تیپ مورد نظر خود را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به صورت تحویل فوری دارا می باشند که در صورت انتخاب شرایط اقساطی جهت خرید این خودرو می توانند از ۳ روش پرداخت به صورت اقساط 12، 18 و ۲۴ ماهه با وام های خرید خودرو به ترتیب 50، 62 و ۷۰ میلیون تومان بهره مند شوند.

نسل چهارم تویوتا پریوس

 

همچنین علاقه مندان می توانند تیپ های B (مدل 2016) و T1 (مدل 2017) این خودروی دوستدار محیط زیست را برای اولین بار با دو روش، نقدی با ۵ میلیون تومان تخفیف نقدی و اقساطی با ۶۰ میلیون تومان وام بدون کارمزد و اقساط ۱۲ ماهه تهیه نمایند.

از جمله امکانات تیپ فول پریوس می توان به سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی (BSM)، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی هنگام حرکت به عقب (RCTA)، سان روف، سیستم تهویه اتوماتیک همراه با سنسور رطوبت، سیستم صوتی JBL  همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث، کروز کنترل، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، دوربین عقب، سنسور های پارک، سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها، کیسه های هوا برای راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده ای، زانویی راننده و سیستم های ترمز و پایداری پیشرفته از جمله ABS-EBD-BAS-TRC-VSC … اشاره کرد. (مشخصات ذکر شده مربوط به تیپ EU خودروی پریوس در زمان اعلام بخشنامه شماره یک در سال ۹۶ می باشد)

لازم به ذکر است شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم، در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر  خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و … می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است.

برای مشاهده جزئیات قیمت و شرایط فروش خودروی پریوس اینجاکلیک نمایید.

تویوتا RAV4 جدید

شرایط فروش تویوتا RAV4 :

تویوتا RAV4 شاسی بلند جذاب تویوتا نیز از جمله خودروهای قابل خرید در بخشنامه جدید ایرتویا بوده و علاقه مندان می توانند این خودرو را در تیپ های  T3-E  و  T2-G در بخشنامه جدید ایرتویا تهیه نمایند.

این خودروی قدرتمند در هر دو تیپ از موتور ۲۵۰۰ لیتری با توان خروجی 177 اسب بخار به همراه گیربکس ۶ دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی (تیپترونیک) برخوردار بوده که می تواند با کمک سیستم چهار چرخ متحرک ((4WD همراه شما در مسیرهای صعب العبور باشد.

ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران شرایط متنوع اقساطی را برای این خودرو در تیپ T2-G به شکل اقساط 12، ۱۸ و ۲۴ ماهه با مبلغ تسهیلات تا سقف 90 میلیون تومان و تحویل فوری در نظر گرفته تا علاقه مندان بتوانند امکان انتخاب شرایط مناسب خرید این خودرو را دارا باشند.

همچنین علاقه مندان می توانند در صورت تمایل جهت خریداری تیپ T3-E روفور با شرایط خرید استثنایی به صورت دو مرحله “پرداخت اولیه” به شکل پرداخت اول در زمان ثبت نام و پرداخت دوم ۶۰ روز بعد ( دریافت چک در زمان ثبت نام) به همراه ۱۸% سود مشارکت و در زمان تسویه با انتخاب دو روش نقدی و یا اقساطی (برای مبلغ تکمیل وجه) اقدام نموده که در صورت انتخاب تسویه نقدی امکان بهره مندی از هدیه ویژه ایرتویا و در صورت انتخاب تسویه اقساطی از دو روش 10 ماهه بدون کارمزد و ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۶% بهره مند می شوند.

از جمله امکانات تیپ فول روفور می توان به امكانات كاملي نظير سيستم تثبيت سرعت (كروز كنترل)، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، سيستم كنترل اتوماتيك سرعت در سر پائيني (DAC)، سيستم كنترل اتوماتيك در سر بالایی (HAC)، تنظيم چند حالته و برقي صندلي راننده، تودوزي چرم، آينه الكتروكروميك،  سيستم صوتي با قابلیت پخشAM/FM/CD/USB/DVD/AUX ، نویگیشن، بلوتوث، صفحه نمایشگر، سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك با قابليت تنظيم دوگانه دما براي سرنشينان جلو، سیستم تنظیم اتوماتیک نور چراغ های جلو  (Auto leveling)، سان روف، درب صندوق عقب برقی هوشمند ( باز شدن با کمک سنسور حرکتی پا) و … اشاره کرد.

برای مشاهده جزئیات قیمت، شرایط فروش خودروی روفور به همراه هدیه ویژه ایرتویا اینجاکلیک نمایید.

لکسوس

شرایط فروش لکسوس NX :

در این بخشنامه علاوه بر خودروهای تویوتا، شرایط جذاب برای خودروهای لوکس و بی رقیب لکسوس نیز در نظر گرفته شده تا علاقه مندان این برند محبوب جهانی، امکان تجربه متفاوتی از رانندگی را با شرایط مناسب دارا باشند.

NX به عنوان پر طرفدار ترین خودروی لوکس شاسی بلند کشور در این بخشنامه با تیپ های مختلف و شرایط متنوع فروش ظاهر شده و علاقه مندان می توانند این خودرو را در دو مدل بنزینی و هیبریدی در تیپ های مختلف با شرایط نقدی و اقساطی ۱۲ ماهه با سقف تسهیلات تا 130 میلیون تومان به صورت تحویل فوری خریداری نمایند.

همچنین خریداران محترم می توانند از شرایط فروش ویژه لکسوس  NXمدل فول C ۲۰۱۶ در تعداد محدود به شکل ۸ میلیون تومان تخفیف نقدی (در صورت خرید نقدی) و  یا اقساط 1۰ ماهه با ۹۰ میلیون تومان تسهیلات بدون کارمزد بهره مند شوند.

برای مشاهده جزئیات قیمت، شرایط فروش خودروی لکسوس NX اینجاکلیک نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش خودروهای تویوتا و لکسوس اینجا کلیک نمایید.

جدال شاسی بلندهای اسپرت

تویوتا و لکسوس پرچمدار مطمئن ترین خودروهای جهان

پیش ثبت نام تویوتا C-HR در ایران؛ همزمان با بازارهای جهانی

شرایط فروش ویژه در جشنواره نوروزی ایرتویا

تویوتا auris و تویوتا C-Hr دو تازه وارد در غرفه ایرتویا

غرفه ایرتویا ، پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران

آغاز فروش محصولات جدید نگین خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی