پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل هاوال-عظیم خودرو

تحویل اولین محموله از خودروهای هاوال توسط عظیم خودرو

عظیم خودرو 40 دستگاه از اولین محموله خودروهای هاوال شامل مدل های H2، H6،H8 و H9 را طی مراسمی به خریدارانش تحویل داد. گفتنی است، 150 دستگاه هاوال نیز در گمرک در حال طی کردن مراحل پایانی کار ترخیص هستند. بروزرسانی: شرایط فروش هاوال H2 (خرداد 97)  شرکت عظیم‌خودرو که در سال ۱۳۹۴ اقدام به […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

عظیم خودرو 40 دستگاه از اولین محموله خودروهای هاوال شامل مدل های H2، H6،H8 و H9 را طی مراسمی به خریدارانش تحویل داد. گفتنی است، 150 دستگاه هاوال نیز در گمرک در حال طی کردن مراحل پایانی کار ترخیص هستند.

بروزرسانی:

شرایط فروش هاوال H2 (خرداد 97)

 شرکت عظیم‌خودرو که در سال ۱۳۹۴ اقدام به ثبت‌نام فروش خودروهای هاوال در ایران کرده بود، سرانجام بعد از گذراندن مشکلات، در چند روز گذشته خودروهای کراس‌اوور این برند چینی را به مشتریان تحویل داد.

تحویل هاوال-عظیم خودرو

هاوال یکی از زیرشاخه‌های برند گریت‌وال به حساب می‌آید که در زمان اعلام عرضه آن، مشتریان زیادی برای خرید آن به عظیم‌خودرو مراجعه کردند.

 وجود برخی مشکلات و ناهماهنگی‌ها باعث شد تا اولین محموله این خودروها در تیر ۹۵ تحویل داده نشود و تاخیر در ورود این خودروها به بازار پیش آید.

تحویل هاوال-عظیم خودرو

هاوال H2، H6، H8 و H9 به‌عنوان کراس‌اوورهایی با اصالت چینی محسوب می‌شوند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند و نوع طراحی، امکانات و مشخصات آنها باعث شده است تا این خودروها در بازار چین و کشورهای همسایه آن کشور، فروش به نسبت خوبی داشته باشند.

 حال بعد از مدت‌ها و رفع مشکلات، شاهد هستیم از جانب عظیم‌خودرو سرانجام خودروهای هاوال به دست خریداران ایرانی رسید و در این چند روزه برای مراحل شماره‌گذاری اقدام می‌کنند. آمار واردات و برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخه‌های مختلف هاوال با بیش از ۱۵۰ دستگاه به بازار ایران آمده‌اند.

تحویل هاوال-عظیم خودرو

ولی جالب است بدانید در صورتی که مشکلی برای عرضه این خودرو پیش نمی‌آمد و در زمان مقرر، کراس‌اوورهای باکیفیت چینی به دست مشتریان می‌رسید، امروز بیش از ۱۰ هزار نفر در ایران مالک این خودروها بودند و با اثبات کیفیت آن‌ها، در سال‌های آتی شاهد حضور قوی‌تر این برند در کشور می‌شدیم.

پیش‌بینی می‌شود خریداران هاوال که امروز با صبر و شکیبایی خودروی خود را تحویل گرفته‌اند بیش از ۴۰ میلیون تومان سود خواهند کرد که این میزان همان اختلاف شرکت با بازار است.

فروش نقدی و اعتباری محصولات 2016 و 2017 عظیم خودرو (آبان 95)

پاکسازی جاده چالوس توسط عظیم خودرو

بررسی اجمالی هیوندای توسان 2017 (جدید)

فروش ویژه خودروهای هاوال با تخفیف ویژه از ۱۸ تا ۲۲ درصد

گارانتی 2 ساله اجباری برای خودروهای داخلی و خارجی

رنجرور ایووک هامان در شرف ترخیص از گمرک

شرایط فروش بی وای دی S6 ویژه روز پدر + جدول (فروردین 96)

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی