پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آتش سوزی شرکت کروز

آتش سوزی در انبار شرکت کروز

ساعاتی پیش خبری مبنی بر آتش سوزی گسترده در یک انبار ۵ هزار متری در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص (حد فاصل تهران تا کرج) منتشر شد. گفته می‌شود این آتش سوزی در انبار شرکت کروز یکی از بزرگ‌ترین قطعه سازان کشور رخ داده است. علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده اما گفته می‌شود این آتش […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

ساعاتی پیش خبری مبنی بر آتش سوزی گسترده در یک انبار ۵ هزار متری در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص (حد فاصل تهران تا کرج) منتشر شد. گفته می‌شود این آتش سوزی در انبار شرکت کروز یکی از بزرگ‌ترین قطعه سازان کشور رخ داده است.

علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده اما گفته می‌شود این آتش سوزی در انبار این شرکت رخ داده است.
گفتنی است خودروهای آتش نشانی زیادی به محل آتش سوزی اعزام شدند و خیابانها و بزرگراه های اطراف از جمله اتوبان تهران کرج نیز ترافیک سنگینی را در پی این آتش سوزی تجربه کردند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران  اظهار داشت: در ساعت 19:26 آتش سوزی در انبار و سوله بیش از 5 هزار متری کالا در جاده مخصوص کرج، کیلومتر 11 به سامانه 125 اعلام و تا به این لحظه نیروهای 8 ایستگاه به همراه تانکر آب، فوماتیک و خودروی تنفسی به محل اعزام شدند.

ملکی با بیان اینکه سوله به دلیل شدت حرارت تخریب شد، افزود: حریق همچنان شعله ور است و آتش در زیر سقف های تخریب شده ناشی از حرارت پنهان شده که نیروها در تلاش برای اطفا آن هستند. وی دقایقی پس از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۹۶ نیز از ادامه عملیات اطفا حریق خبر داد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی