پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو_تهران

تمام ایستگاه های مترو به آسانسور مجهز می شوند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: تمامی ایستگاه‌های مترو به آسانسور مجهز شده و آسانسور بعضی از ایستگاه‌ها نیز نوسازی و بهسازی خواهد شد. به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران  اظهار داشت: در تلاش برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از خط 7 مترو تهران هستیم که به […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: تمامی ایستگاه‌های مترو به آسانسور مجهز شده و آسانسور بعضی از ایستگاه‌ها نیز نوسازی و بهسازی خواهد شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران  اظهار داشت: در تلاش برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از خط 7 مترو تهران هستیم که به این منظور همکاری شرکت هلدینگ و بهره‌برداری افزایش پیدا کرده است، به طوری که در حوزه زیربنایی، نقلیه و امور ایستگاهی همزمان با اتمام کار در هر ایستگاه، رفع اشکالات، آماده سازی و بهره‌برداری نیز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید اقداماتی انجام شود تا همه اقشار مردم به خصوص معلولان، جانبازان و روشندلان بتوانند به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو استفاده کنند، افزود: در این راستا تمامی ایستگاه‌های فاقد آسانسور در خطوط مترو به آسانسور مجهز شده و آسانسور بعضی از ایستگاه‌ها نیز نوسازی و بهسازی خواهد شد. همچنین در بعضی از ایستگاه‌ها که شرایط برای احداث آسانسور وجود ندارد، باید از وسایلی استفاده شود تا معلولان به راحتی قادر به طی کردن پله‌های موجود در ایستگاه برای رسیدن به قطار مترو باشند.

احمدی بافنده در ادامه تصریح کرد: نخستین دستگاه برای تردد راحت معلولان در ایستگاه میدان ولی‌عصر(عج) راه‌اندازی شده که تیم‌های خدماتی برای ارایه خدمات بهتر به این افراد به صورت ویژه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه با وجود نبود هماهنگی بین مقدار بودجه اختصاص داده شده به مترو و نیاز واقعی این شرکت اما ناچار به گذراندن چرخ این وسیله حمل و نقل عمومی برای خدمت رسانی به مردم هستیم، اضافه کرد: مطالعات لازم در حال بررسی است تا خطوط 8 و 4 مترو که مربوط به فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد می‌شود، برای دسترسی بهتر شهروندان به صورت شبانه‌روزی شود.

افزایش کرایه تاکسی ،مترو و اتوبوس در انتظار تایید فرمانداری

اتصال مترو تهران به شبکه راه آهن

جزییات نرخ بلیت مترو در سال ۹۶

نصب درهای جدا کننده در ایستگاه‌های مترو

همکاری راه آهن و اسنپ با هدف تسهیل حمل و نقل ریلی

راه اندازی 9 خط اتوبوسرانی برای سی‌امین نمایشگاه کتاب

ممنوعیت دریافت کرایه تاکسی اضافه از مسافران

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی