پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز تولید سراتو آپشنال

خرید سراتو ۲۰۰۰ آپشنال با تسهیلات 40 میلیونی

گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار در سال جدید فروش نقدی و اعتباری سراتو ۲۰۰۰ آپشنال را آغاز کرد. شرایط فروش نقدی و اعتباری سراتو 2000 آپشنال ویژه اردیبهشت 96 به شرح زیر است: سراتو آپشنال چه امکانات بیشتری نسبت به قبل دارد؟ پروژه سراتو آپشنال بر اساس نظر سنجی انجام شده از مشتریان در […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار در سال جدید فروش نقدی و اعتباری سراتو ۲۰۰۰ آپشنال را آغاز کرد.

شرایط فروش نقدی و اعتباری سراتو 2000 آپشنال ویژه اردیبهشت 96 به شرح زیر است:

شرایط فروش سراتو آپشنال

سراتو آپشنال چه امکانات بیشتری نسبت به قبل دارد؟

پروژه سراتو آپشنال بر اساس نظر سنجی انجام شده از مشتریان در دستور کار سایپا قرار گرفت و آپشن های مورد نظر با توجه به اهمیت آنها از نظر مشتریان و همچنین ایجاد راحتی و آرامش برای مشتریان انتخاب شد که منجر به تغییرات عمده ای در این محصول شده است.

پس از بررسی های اولیه در خصوص تغییرات مورد نیاز در پک های CKD و همچنین تغییرات فیکسچرهای خط تولید، آپشن های مذکور در تیرماه 95 با شرکت کیا موتورز نهایی و با توجه به زمان مورد نیاز جهت انجام فعالیت های پروژه، تاریخ شروع تولید انبوه ابتدای اسفند 95 تعیین شد.

پروژه سراتو آپشنال بر اساس دریافت بازخوردها از بازار ، نظرسنجی مشتریان و مطالعات فنی و اقتصادی ، نهایی و تعریف شد.

با تغییراتی که در این مدت در خط تولید سراتو انجام شد تولید اولین نمونه ها مطابق برنامه زمانبندی امروز به صورت رسمی آغاز شده است.

سراتو آپشنال مجهز به سانروف، سیستم تعویض دنده روی فرمان، استارت اتومات(Smart key)، GPS، صندلی روکش چرم، سنسور دید عقب، جلو آمپر جدید و … است که با تایید شرکت مادر و با بهترین کیفیت توسط شرکت سایپا تولید می شود.

بر اساس نظرسنجی های انجام شده ، آپشنهای مذکور از نظر دید مشتری بسیار مهم است و راحتی و آرامش بیشتری را برای مشتریان محترم این محصول به ارمغان می آورد.
خدمات پس از فروش سراتو ۲۰۰۰ آپشنال  در نمایندگی های مجاز گروه سایپا انجام خواهد شد و این خودرو در مقایسه با مدل وارداتی آن از شرایط بهتری در خدمات پس از فروش برخوردار خواهد بود.

پیش فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا + جدول

70 درصد سهم صادرات خودرو در چنگ سایپا

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو

خدمات رسانی تعمیرگاه های مرکزی سایپا در روزهای جمعه

کیا سراتو سایپا به جمع 4 ستاره ها آمد

تنوع محصول، استراتژی جدید سایپا

تولید انبوه سراتو آپشنال آغاز شد + قیمت و امکانات جدید

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی