پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ایران خودرو-ایساکو

کلینیک های تخصصی در نقاط فاقد تعمیرگاه مرکزی

کمبود نمایندگی و تعمیرگاه شرکت های خودروساز موجب شده است تا برخی از مشتریان در نقاطی از کشور و حتی پایتخت برای دریافت خدمات با مشکل رو به رو شوند. سید رضا حسینی مدیر عامل ایساکو ضمن تایید کمبود تعمیرگاه های شرکتی  در برخی مناطق  شهری از برنامه ایران خودرو برای رفع این مشکل خبر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

کمبود نمایندگی و تعمیرگاه شرکت های خودروساز موجب شده است تا برخی از مشتریان در نقاطی از کشور و حتی پایتخت برای دریافت خدمات با مشکل رو به رو شوند.

سید رضا حسینی مدیر عامل ایساکو ضمن تایید کمبود تعمیرگاه های شرکتی  در برخی مناطق  شهری از برنامه ایران خودرو برای رفع این مشکل خبر داد و افزود: متاسفانه در برخی نقاط تهران و سایر شهرها، ارزش ریالی زمین آن قدر بالاست که افراد به جای سرمایه گذاری برای تاسیس تعمیرگاه، فعالیت اقتصادی دیگری مانند ساخت تالار عروسی را انتخاب می کنند.

وی این مورد را تهدیدی جدی برای توسعه شبکه تعمیرگاهی در کشور دانست و افزود: ایران خودرو برای دور کردن این تهدید تمهیدادت جدیدی اندیشیده است و در اولین قدم تعمیرگاه هایی که پتانسیل خوبی دارند را با برگزاری کلینیک های تخصصی از نظر سواد کاری ارتقاء دادیم.

حسینی ادامه داد: از اتحادیه ها کمک گرفتیم و نام و نشان بهترین های هر منطقه را در آوردیم و پس از انتخاب، برای این افراد کلاس های تخصصی برگزار شد و در پایان به این منتخبان تابلوی عاملیت ایران خودرو داده شد و حالا مشتریان ما در محله هایی که کمبود تعمیرگاه مرکزی دارند می توانند به این عاملیت ها مراجعه کنند.

وی شمال تهران و برخی نقاط گران قیمت پایتخت را جزو محله هایی دانست که این طرح در آنها اجرا شده است.

مدیر عامل ایساکو به اپلیکیشن تازه وارد ایساکو اشاره کرد و گفت: با آمدن این برنامه جدید، دیگر نیازی به گرفتن وقت و انتظار چند روزه برای مراجعه به تعمیرگاه نیست و مشتریان ایران خودرو می توانند از روی این برنامه نوبت گیری کرده و نزدیکترین تعمیرگاه را برای مراجعه انتخاب کنند.

وی در مورد فعالیت دیگر ایساکو برای کم کردن حجم مراجعات به برخی تعمیرگاه های خاص اظهار داشت: سیستم شیفت دوم را راه انداختیم که البته تبلیغ زیادی بر روی آن نکرده ایم تا جلوی هجوم همه مشتریان به شیفت بعدازظهر هر نمایندگی تحت کنترل برای ارائه سرویس های مطلوب باشد.

حسینی تعداد نمانیدگی های پایلوت دارای شیفت دوم را  محدود اعلام کرد و افزود: سیستم مرکز پاسخگویی این شیفت دوم را مدیریت کرده و در صورت نیاز به مراجعه مشتری به تعمیرگاه و پر بودن ظرفیت شیفت اول، شیفت عصر به او پیشنهاد خواهد شد.

وی یکی از شکایت های مردم نسبت به خدمات ایران خودرو را که در گزارش های ISQI نیز به آن اشاره شده است، عدم پذیرش خودرو توسط نمایندگی دانست که این مشکل در اغلب مواقع به دلیل میل مشتری به استفاده از یک تعمیرگاه خاص است در صورتیکه در همان روز می توانسته از تعمیرگاهی دیگر پذیرش بگیرد.

مدیرعامل ایساکو در پایان با انتقاد از طرز تفکری که بعضا تعمیرگاه های مرکزی بهتر از سایر نمایندگی های موجود مطرح می شود افزود: کیفیت و سرعت کار در سایر نمایندگی ها مشابه است و تنها با مراجعه زیاد به یک نمایندگی به خصوص، یک چالش برای کیفیت خدمات ارائه شده در آن تعمیرگاه به وجود می آید.

ایران خودرو کرمانشاه آماده تولید آزمایشی

بازدید سرزده مدیر عامل ایساکو از نمايندگي هاي استان گیلان

شرایط فروش نقد و اقساط سوزوکی گرندویتارا به مناسبت عید مبعث

حضور ایران خودرو در بازار کردستان عراق

کارنامه جشنواره خدمات نوروزی ایساکو

کاهش میانگین زمان تعمیرات امدادی ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی