پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان جوک و نیسان ایکس تریل

شرایط فروش متنوع محصولات نیسان در ایران اعلام شد

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ایران، شرایط فروش متنوع محصولات خود را با وام بدون بهره و تخفیف ویژه آغاز کرد. مدیر فروش جهان نوین آریا با اعلام این خبر، بیان کرد: در شرایط فروش بهاری، برای نخستین بار فروش اقساطی هر سه تیپ نیسان جوک آغاز […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ایران، شرایط فروش متنوع محصولات خود را با وام بدون بهره و تخفیف ویژه آغاز کرد.

مدیر فروش جهان نوین آریا با اعلام این خبر، بیان کرد: در شرایط فروش بهاری، برای نخستین بار فروش اقساطی هر سه تیپ نیسان جوک آغاز شده است. علاقه‌مندان در طرح فروش شرایطی و موعد تحویل ۳۰ روزه، می‌توانند در دو پرداخت خودروی خود را تحویل بگیرند.

نیسان جوک اسپورت با  ۶۶ میلیون وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۲ ماهه)، و در دو پرداخت ۵۵ میلیون (در زمان ثبت‌نام) و ۵۵ (۳۰ روز پس از ثبت‌نام)؛ نیسان جوک پلاتینیوم با ۴۰ میلیون وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۰ ماهه)، و در دو پرداخت ۵۴ میلیون (در زمان ثبت‌نام) و ۵۴ میلیون (۳۰ روز پس از ثبت‌نام) و نیسان جوک اسکای‌پک با ۵۰ میلیون وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۰ ماهه)، و در دو پرداخت ۴۰ میلیون (در زمان ثبت‌نام) و ۳۹ میلیون (۳۰ روز پس از ثبت‌نام) به فروش می رسد.

همچنین در دو طرح فروش شرایطی نیسان ایکس تریل، این کراس اوور متوسط با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان در دو طرح فروش شرایطی شامل بازپرداخت‌ ۱۲ ماهه و وام ۱۲۴ میلیون و بازپرداخت ۱۰ ماهه و وام ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین مشتریانی که تمایل به خرید نقدی داشته باشند، می‌توانند علاوه بر بیمه بدنه رایگانی که برای تمامی شرایط فروش فعال شده است، از تخفیف‌های نقدی نیز بهره‌مند شوند. تخفیف‌های در نظر گرفته شده در طرح فروش نقدی، برای خودروهای ایکس‌تریل ۸ میلیون تومان، جوک اسپورت ۴ میلیون، جوک پلاتینیوم ۳ میلیون و جوک اسکای‌پک ۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

برای رفاه حال مشتریان، شماره‌گذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک را در برنامه نمایندگی نیسان قرار دارد. بر این اساس شماره‌گذاری خودروها پس از اخذ وکالتنامه از مشتریان، به‌صورت غیر حضوری صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه هزینه اضافی بابت ارائه این خدمات از مشتریان گرامی دریافت نمی‌شود.

مقایسه‌ای میان هیوندای سانتافه و نیسان ایکس تریل

میتسوبیشی اوتلندر 2017 را بدون بهره بخرید

آغاز شرایط فروش ویژه بهاره سدان پرمیوم DS5LS (اردیبهشت 96)

شرایط فروش مزدا3 تیپ 4 اعلام شد (اردیبهشت 96)

واردات چهار مدل نیسان به ایران با تحویل مهر ماه

فروش ویژه عید تا عید BYD S6

خرید سراتو ۲۰۰۰ آپشنال با تسهیلات 40 میلیونی

خرید خودروهای DS با تخفیف ویژه و تسهیلات بدون بهره

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی