پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

امتداد صادرات سایپا ، این بار به گینه

معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: برای سال نخست و با هدف معرفی محصولات به بازار گینه 1000 دستگاه انواع محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا به این کشور صادر می شود. به گزارش سایپا نیوز، محسن جوان معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا در حاشیه ارسال نخستین محموله از محصولات گروه […]

javankhodro
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: برای سال نخست و با هدف معرفی محصولات به بازار گینه 1000 دستگاه انواع محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا به این کشور صادر می شود.

به گزارش سایپا نیوز، محسن جوان معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا در حاشیه ارسال نخستین محموله از محصولات گروه سایپا به مقصد کشور گینه گفت: برای حضور قدرتمند در بازار گینه، در سبد صادراتی ما به این کشور انواع خودروهای سایپا 131 ، سایپا 132 ، تیبا و تیبا2 ، خودروهای تولید مشترک شامل چانگان ، برلیانس ، آریو ، وانت پیکاپ ریچ و نیسان مجهز به کابین یخچال وجود دارد .

وی افزود : هدف ما این است که با ایجاد شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در غرب آفریقا پایگاه جدیدی ایجاد می کنیم تا بازارهای صادراتی را در این کشور و کشورهای اطراف توسعه دهیم .

جوان با بیان اینکه در سال 96 صادرات بیش از 34 هزار دستگاه خودرو به بازارهای خارجی پیش بینی شده است تاکید کرد : علاوه بر استفاده از پایگاه های تولید خودرو در عراق ، سوریه ، ونزوئلا و بزودی در الجزایر ، خودرو کامل هم صادر خواهیم کرد ضمن اینکه خودرو بصورت قطعات منفصله به این پایگاهها ارسال می شود و با خدمات فنی مهندسی که به طرفهای تجاری در این کشورها دادیم تولید را توسعه خواهیم داد .

سایپا

وی گفت : ما در برخی کشورها برنامه صادرات قطعات خط تولید داریم تا از ظرفیت شبکه تامین سایپا قطعات مورد نیاز را برای آنها تهیه کنیم و درحال حاضر کشورهای ایتالیا و اسپانیا ، ترکیه و آلمان درحال مذاکره هستیم .

معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا با اشاره به صادرات بیش از 10 میلیون دلار قطعه در سال گذشته افزود : برنامه ما برای سال 96 صادرات بیش از 34 هزار دستگاه انواع محصولات تولیدی در گروه سایپا به ارزش بالغ بر 200 میلیون دلار و 20 میلیون دلار قطعه است .

جوان گفت : رمز موفقیت سایپا ایجاد و توسعه شبکه خدمات گسترده در دیگر کشورها است و تاکنون بیش از 150 هزار دستگاه انواع خودروهای سایپا به عراق صادر شده و ما امسال برنامه داریم 3 خط جدید تولید محصول در عراق ایجاد کنیم که گروه ایکس 100 و آریو در کنار تیبا در عراق تولید خواهد شد .

بیشتر بخوانید :

مصاحبه اختصاصی جوان خودرو با مدیر پروژه کیا سراتو آپشنال سایپا

تنوع محصول، استراتژی جدید سایپا

سیتروئن پس از 39 سال با سایپا برگشت

یکه تازی سایپا در بورس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی