پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا پریوس

تداوم شرایط فروش محصولات ایرتویا

شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران این هفته بخشنامه جدیدی برای شرایط فروش محصولات خود اعلام ننموده است و شرایط جاری فروش همان شرایط ۱۸ اردیبهشت می باشد. شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران این هفته بخشنامه جدیدی برای شرایط فروش محصولات خود اعلام ننموده است و شرایط جاری فروش همان شرایط ۱۸ […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران این هفته بخشنامه جدیدی برای شرایط فروش محصولات خود اعلام ننموده است و شرایط جاری فروش همان شرایط ۱۸ اردیبهشت می باشد.

شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران این هفته بخشنامه جدیدی برای شرایط فروش محصولات خود اعلام ننموده است و شرایط جاری فروش همان شرایط ۱۸ اردیبهشت می باشد. بنابر این بخشنامه فروش متنوعی برای محصولات لکسوس اعلام شده است. قیمت این خودرو از ۳۱۵۵ میلیون تومان تا ۳۹۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین تیپ F-Sport SPT2 با ۸ میلیون تومان تخفیف خرید نقدی بفروش می رسد. دومین محصول لکسوس NX300h است. در بخشنامه جدید فروش مدل ۲۰۱۷ این خودرو در ۶ تیپ مختلف بفروش می رسد. این خودرو در بازه قیمتی ۳۳۵ تا ۳۵۹ میلیون تومان درنظر گرفته شده است. همچنین خریداران در صورت انتخاب شرایط خرید اقساطی تنها به صورت ۱۲ ماهه در ۶ قسط می توانند خودروی مورد نظرشان را خریداری کنند.

همچنین در بخشنامه ایرتویا که شامل ۴ تیپ (مدل ۲۰۱۷) مختلف از خودروی پریوس می باشد، مشتریان محترم امکان انتخاب تیپ مورد نظر خود را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به صورت تحویل فوری دارا می باشند و در صورت انتخاب شرایط اقساطی جهت خرید این خودرو می توانند از ۲ روش پرداخت به صورت اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه استفاده کنند. همچنین وام خرید تا سقف ۸۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۵ درصد برای خودروی پریوس درنظر گرفته شده که خریداران محترم می توانند خودروی مورد نظر خود را به صورت فوری با بازپرداخت ۲۴ ماهه تهیه کنند.

ایرتویا میزان وام تا سقف ۶۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ماهه و بدون کارمزد را نیز برای خودروی پریوس درنظر گرفته تا خریداران محترم از روش های پرداختی متنوع تری بهرمند شوند. ضمن آنکه خریداران از تخفیف ویژه حین خرید نقدی تا سقف مبلغ ۵ میلیون تومان نیز بهرمند خواهند شد. در مقایسه با جدول فروش هفته گذشته ایرتویا برای اکثر محصولات این شرکت تسهیلات بیشتری نسبت به قبل در نظر گرفته شده است.

انطباق خودروهای هیبریدی بازار با استانداردها

محصولات ایرتویا را با شرایط فروش ویژه و متنوع بخرید

لکسوس RX پس از چند سال غیبت، با دستی پر به ایران برگشت

آزمایش فنی تویوتا پریوس، سامورایی کم مصرف

محکومیت خودروهای پاک به پرداخت هزینه طرح ترافیک

انطباق خودروهای هیبریدی بازار با استانداردها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی