پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا راوفور و پریوس

محصولات ایرتویا را با شرایط فروش ویژه و متنوع بخرید

شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در بخشنامه جدید خود شرایط فروش متنوع و جذابی را  برای محصولات لکسوس اعلام کرده است. همچنین علاقه مندان می توانند تویوتا پریوس و راوفور را نیز با شرایط متنوع نقد و اقساط خریداری کنند. به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در بخشنامه جدید خود شرایط فروش متنوع و جذابی را  برای محصولات لکسوس اعلام کرده است. همچنین علاقه مندان می توانند تویوتا پریوس و راوفور را نیز با شرایط متنوع نقد و اقساط خریداری کنند.

به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در بخشنامه جدید خود شرایط فروش متنوع و جذابی را  برای محصولات لکسوس اعلام کرده است. در این بخشنامه جدید شاهد کاهش قیمت برخی از تیپ های لکسوس NX مدل ۲۰۱۷هستیم. البته در این بخشنامه ۳ تیپ جدید نیز اضافه شده است.

شرایط فروش لکسوس NX200 و NX300 با تخفیف ویژه:

لکسوس NX200t در سه تیپ بفروش می رسد. رنج قیمت این خودرو از ۳۱۵ میلیون تومان تا ۳۹۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین تیپ F-Sport SPT2 با ۸ میلیون تومان تخفیف به فروش می رسد.

دومین محصول لکسوس که در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارد NX300h است. در بخشنامه جدید فروش مدل ۲۰۱۷ این خودرو در ۶ تیپ مختلف بفروش می رسد. این خودرو در بازه قیمتی 335 تا 359 میلیون تومان درنظر گرفته شده است. همچنین خریداران در صورت انتخاب شرایط خرید اقساطی تنها به صورت ۱۲ ماهه در ۶ قسط می توانند خودروی مورد نظرشان را خریداری کنند.

لکسوس NX

امکانات لکسوس NX:

ازجمله امکانات مشترک برای دو مدل هیبرید و بنزینی NX می توان به کروز کنترل هوشمند، سیستم هوشمند ورود به کابین بدون کلید+ استارت دکمه ای، دوربین عقب، سقف پانوراما، سیستم ترمز پایداریTRC، VSC، BAS، EBD، و ABS، ۱۰ ایربگ ( راننده، سرنشین، زانویی، پرده ای، سرنشینان عقب)، گرمکن صندلی جلو سیستم هشدار موانع در نقاط کور آینه جانبی(BSM)، سیستم هشدار نقطه کور آینه جانبی در حین حرکت به عقب ( RCTA)، سیستم پیشگیری از تصادف به همراه رادار موج کوتاه (PCS)، قابلیت دید پانورامیک به همراه ۴ دوربین (Panoramic View)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی (HAC) و نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلو (HUD) اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش خودروهای تویوتا و لکسوس اینجا کلیک نمایید.


تویوتا پریوس

 

شرایط فروش متنوع تویوتا پریوس:

این بخشنامه شامل 4 تیپ (مدل ۲۰۱۷) مختلف از خودروی پرطرفدار و ژاپنی پریوس بوده و مشتریان محترم امکان انتخاب تیپ مورد نظر خود را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به صورت تحویل فوری دارا می باشند و در صورت انتخاب شرایط اقساطی جهت خرید این خودرو می توانند از ۲ روش پرداخت به صورت اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه استفاده کنند. همچنین وام خرید تا سقف ۸۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۵۵ درصد برای خودروی پریوس درنظر گرفته شده که خریداران محترم می توانند خودروی مورد نظر خود را به صورت فوری با بازپرداخت ۲۴ ماهه تهیه کنند.

ایرتویا جهت رفاه حال مشتریان عزیز وام تا سقف ۶۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ماهه و بدون کارمزد را نیز برای خودروی پریوس درنظر گرفته تا خریداران محترم از روش های پرداختی متنوع تری بهرمند شوند. ضمن آنکه خریداران از تخفیف ویژه حین خرید نقدی تا سقف مبلغ ۵ میلیون تومان نیز بهرمند خواهند شد.

امکانات تویوتا پریوس:

از جمله امکانات تیپ فول پریوس می توان به سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی (BSM)، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی هنگام حرکت به عقب (RCTA)، سان روف، سیستم تهویه اتوماتیک همراه با سنسور رطوبت، سیستم صوتی JBL  همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث، کروز کنترل، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، دوربین عقب، سنسور های پارک، سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها، کیسه های هوا برای راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده ای، زانویی راننده و سیستم های ترمز و پایداری پیشرفته از جمله ABS-EBD-BAS-TRC-VSC … اشاره کرد. 

لازم به ذکر است شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم، در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و … می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است.

تویوتا راوفور

فروش استثنایی تویوتا راوفور:

همچنین علاقه مندان می توانند در صورت تمایل جهت خریداری تیپ T3-E راوفور با شرایط خرید استثنایی به صورت دو مرحله “پرداخت اولیه” به شکل پرداخت اول در زمان ثبت نام و پرداخت دوم ۶۰ روز بعد ( دریافت چک در زمان ثبت نام) به همراه ۱۸% سود مشارکت و در زمان تسویه با انتخاب دو روش نقدی و یا اقساطی (برای مبلغ تکمیل وجه) اقدام نموده که در صورت انتخاب تسویه نقدی امکان بهره مندی از هدیه ویژه ایرتویا و در صورت انتخاب تسویه اقساطی از دو روش ۱۰ ماهه بدون کارمزد و ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۶% بهره مند می شوند.

 امکانات تویوتا راوفور:

از جمله امکانات تیپ فول راوفور می توان به امكانات كاملي نظير سيستم تثبيت سرعت (كروز كنترل)، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، سيستم كنترل اتوماتيك سرعت در سر پائيني (DAC)، سيستم كنترل اتوماتيك در سر بالایی (HAC)، تنظيم چند حالته و برقي صندلي راننده، تودوزي چرم، آينه الكتروكروميك، سيستم صوتي با قابلیت پخشAM/FM/CD/USB/DVD/AUX ، نویگیشن، بلوتوث، صفحه نمایشگر، سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك با قابليت تنظيم دوگانه دما براي سرنشينان جلو، سیستم تنظیم اتوماتیک نور چراغ های جلو  (Auto leveling)، سان روف، درب صندوق عقب برقی هوشمند ( باز شدن با کمک سنسور حرکتی پا) و … اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش خودروهای تویوتا و لکسوس اینجا کلیک نمایید.

 

آزمایش فنی تویوتا پریوس، سامورایی کم مصرف

تویوتا همچنان در صدر جدول فروش خودرو در جهان

محکومیت خودروهای پاک به پرداخت هزینه طرح ترافیک

جزییات شرایط ویژه ورود خودروهای هیبریدی به طرح ترافیک

جدال شاسی بلندهای اسپرت

پیش ثبت نام تویوتا C-HR در ایران؛ همزمان با بازارهای جهانی

تویوتا و لکسوس پرچمدار مطمئن ترین خودروهای جهان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی