پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارمانیا-تسلا-1

کارمانیا میزبان تسلا S

شرکت کارمانیا نماینده رسمی کمپانی BYD چین که در ایران فعالیت های گسترده ای دارد، دیروز میزبان جهانگردان سوئیسی بود که با خودروی برقی تسلا S به ایران آمده بودند. شرکت کارمانیا نماینده رسمی کمپانی BYD چین که در ایران فعالیت های گسترده ای دارد، دیروز میزبان جهانگردان سوئیسی بود که با خودروی برقی تسلا […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

شرکت کارمانیا نماینده رسمی کمپانی BYD چین که در ایران فعالیت های گسترده ای دارد، دیروز میزبان جهانگردان سوئیسی بود که با خودروی برقی تسلا S به ایران آمده بودند.

کارمانیا-تسلا

شرکت کارمانیا نماینده رسمی کمپانی BYD چین که در ایران فعالیت های گسترده ای دارد، دیروز میزبان جهانگردان سوئیسی بود که با خودروی برقی تسلا S به ایران آمده بودند. همانطور که می دانید کارمانیا که مدتی از شاسی بلند S6 را راهی بازار کرده است، قصد دارد در آینده نزدیک مدل E9 را که یک کراس اور تمام برقی است به بازار عرضه کند. از این رو شرکت کارمانیا به عنوان جدی ترین فعال صنعت خودرو در ایران در حوزه خودروهای بدون آلایندگی یا Zero Emition روز گذشته میزبان جهانگردانی بود که سوار بر تسلا S راهی کیلومتر 7 جاده مخصوص تهران کرج شدند تا در مرکز خدمات پس از فروش این شرکت خودروی خودر را شارژ کنند.

جالب است بدانید که کمپانی BYD متخصص سیستم های الکترونیکی، پیل های سوختی و باتری های لیتیوم یونی است. در واقع گستره فعالیت های این کمپانی حتی از صنعت خودرو نیز فراتر می رود. شرکت کارمانیا که مدل شاسی بلند S6 از برند BYD را در بم مونتاژ می کند و دست بر قضا خریداران نیز از این خودرو استقبال گسترده ای کرده اند، همانطور که اشاره شد قصد دارد به زودی مدل E9 را نیز که یک خودروی تمام الکترونیکی است به بازار عرضه کند. E9 یک کراس اور خوش تراش است که از باتری های با قدرت ذخیره 80kwh بهره می برد و می تواند 121 اسب بخار نیرو و 450 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده خود بگذارد و با یک بار شارژ کامل حدود 8 ساعته، می تواند 400 کیلومتر در شهر حرکت کند.

در خلال برنامه استقبال از دو گردشگر سوئیسی که در شرکت کارمانیا برگزار شد، مهندس پویا سالاری شریف مدیرعامل شرکت کارمانیا نیز در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: در خصوص عرضه خودروهای برقی و پاک و به ویژه مدل E9، رایزنی های گسترده ای با ارگان ها و سازمان ها انجام شده است و ما عقیده داریم در آینده باید به سمت استفاده از خودروهای پاک حرکت کنیم.

سالاری شریف در ادامه به بحث خدمات پس از فروش و شرایط استفاده از خودروهای برقی اشاره کرد و گفت: در بخش خدمات پس از فروش مشکلی نخواهیم داشت زیرا آموزش های لازم به پرسنل و تکنیسین ها داده شده است و حتی همین الان هم همکاران ما در حال فراگیری آموزش های تکمیلی هستند. ضمن این که ما زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به خودروهای برقی را تدارک دیده ایم و در شهر های مختلف هم استیشن های شارژ را در نظر خواهیم گرفت. مدیرعامل شرکت کارمانیا در پایان مراسم از سفیران سوئیسی خودروهای پاک با هدایایی تقدیر و تشکر کرد.

بررسی BYD S6 و BYD E6 به بهانه جشنواره نوروزی کارمانیا

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

ورود بی وای دی تانگ به ایران همزمان با عرضه در آمریکا

حضور شکوهمند کارمانیا با BYD در نمایشگاه خودرو تهران

EQ کانسپت برقی مرسدس

از رویا تا واقعیت خودرو سنگین تسلا

آزمایش فنی تویوتا پریوس، سامورایی کم مصرف

خودروهای برقی از مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند

شتاب فوق‌العاده تسلا مدل S P100D

برداشته شدن موانع از سر راه شماره گذاری خودروهای برقی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی