پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرعت مجاز

حداکثر سرعت مجاز در معابر مختلف چقدر است؟

رئیس پلیس ترافیک شهری ضمن اشاره به اینکه بزرگراه های درون شهری حداقل سرعت ندارند، حداکثر سرعت مجاز در معابر مختلف را اعلام کرد. به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ داوودقاسمیان، رئیس پلیس ترافیک شهری با اشاره به اینکه در حوزه برون شهری(آزادراه ها)، حداکثر سرعت مجاز ، 120کیلومتر و حداقل سرعت 70کیلومتر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

رئیس پلیس ترافیک شهری ضمن اشاره به اینکه بزرگراه های درون شهری حداقل سرعت ندارند، حداکثر سرعت مجاز در معابر مختلف را اعلام کرد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ داوودقاسمیان، رئیس پلیس ترافیک شهری با اشاره به اینکه در حوزه برون شهری(آزادراه ها)، حداکثر سرعت مجاز ، 120کیلومتر و حداقل سرعت 70کیلومتر است، گفت:در حوزه درون شهری در بزرگراه ها سرعت مجاز 100کیلومتر تعیین شده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری با عنوان کردن این موضوع که، بزرگراه های درون شهری حداقل سرعت ندارند، توضیح داد:حداکثر سرعت در خیابان های شریانی اصلی در معابر درون شهری، 60کیلومتر، در خیابان های فرعی درون شهری 50کیلومتر و دور میدان و معابر محلی،30کیلومتر است.

سرهنگ قاسمیان با اشاره به این مطلب که بعضی از شهروندان گله دارند که در بعضی معابر مثل روی پل صدر، متوسط تعیین شده برای سرعت بسیار پایین است، گفت:از ورودی پل صدر که وارد می شوید، متوسط سرعت 70کیلومتر است، سرعت های مجاز هر منطقه بر اساس ترافیک منطقه و تصادفات منطقه تعیین می شود. روی پل هم چون ارتفاع زیاد است ممکن است با سرعت بیش از 70کیومتر، وسیله نقلیه از حالت تعادل خارج شود از این رو سرعت، سرعت مطمئنه ای است.

تشریح جزییات تمدید گواهینامه رانندگی

نقش کلیدی تجهیزات هوشمند پلیس در اعمال قانون خودروهای فرسوده

چگونه المثنی کارت وسیله نقلیه را بگیریم؟

برای گرفتن گواهینامه رانندگی جدید چه مراحلی را باید بگذرانیم؟

آموزش‌های نوین و محدودیت‌های خاص برای گواهینامه رانندگی های جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی