پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ویژه ایساکو-عید فطر

خدمات ویژه ایساکو در تعطیلات عید فطر

با توجه به آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن ایام تعطيلات عيد سعيد فطر، شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو ( ایساکو ) آمادگي خود را نسبت به ارائه خدمات مورد نياز مسافران، اعلام كرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، در این طرح که از 4 تا 10 تیر ماه اجرا می‌شود، نزدیک به […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۶

با توجه به آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن ایام تعطيلات عيد سعيد فطر، شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو ( ایساکو ) آمادگي خود را نسبت به ارائه خدمات مورد نياز مسافران، اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، در این طرح که از 4 تا 10 تیر ماه اجرا می‌شود، نزدیک به 75 نمایندگی به صورت یک شیفت و دوشیفت در سراسر کشور، آماده خدمت‌رسانی به هم‌ميهنان عزيز هستند.

در این طرح همچنین 1750 اکیپ امدادی، شامل خودروی امداد، خودروی حمل، موتور سیکلت، سرویس در محل، کانکس و پایگاه امدادی در جاده‌های کشور مشارکت خواهند داشت و شماره تلفن 096440 همچون همیشه، به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

این برنامه با تشکیل جلساتی از اسفند ماه سال گذشته با حضور مدیریت‌های مختلف شرکت طرح‌‌ریزی شد و با برنامه‌ریزی دقیق، قطعات پر مصرف در حوزه گارانتی و امداد ویژه مشخص و تامین شد و در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا خدمت‌رسانی به مشتریان با سرعت و دقت انجام شود.

مهندس رضا حسینی، مدیر عامل شركت ايساكو نیز عید سعید فطر را پیشاپیش به هموطنان گرامی تبریک گفت و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی سفرهای امن و مطمئن، تاکید کرد خرید قطعات اصلی از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها متضمن تامین امنیت مشتریان خواهد بود.

لیست نمایندگی‌های مجاز منتخب در این طرح، بر روی سایت ایساکو به سایت ایساکو  و همچنین کانال تلگرام رسمی این شرکت به آدرس telegram.me/farhangekhedmat قابل مشاهده است.

طرح ویژه ایساکو-عید فطر

طرح ویژه ایساکو-عید فطر

برگزاری دوره آموزشی پژو 207i توسط ایساکو مشهد

نظارت بر خدمات‌رسانی ایساکو در نقطه صفر مرزی

40 نمایندگی شرکت آپکو در سراسر کشور تاسیس می شود

ایساکو همچنان در قله رضایت مشتریان

گام های ایساکو برای حذف قطعات تقلبی از بازار

مدیریت فنی اتومبیل با اپلیکیشن ایساکو

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی