پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسکانیا-گروه صنعتی ماموت

حضور پررنگ گروه صنعتی ماموت در نمایشگاه خودرو ارومیه

آذربایجان غربی به عنوان قطب صنعت حمل و نقل ترانزیت کشور شناخته می شود. از این جهت باید حضور مستقیم و پررنگ گروه صنعتی ماموت در نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته ارومیه را به فال نیک گرفت. به گزارش ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته ارومیه ، […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۶

آذربایجان غربی به عنوان قطب صنعت حمل و نقل ترانزیت کشور شناخته می شود. از این جهت باید حضور مستقیم و پررنگ گروه صنعتی ماموت در نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته ارومیه را به فال نیک گرفت.

به گزارش ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته ارومیه ، علیرضا عاجزی مدیر برگزاری این نمایشگاه با اعلام این خبر افزود این نمایشگاه ازتاریخ 13 تیرماه 96 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برپاخواهد شد.

به گفته وی این نمایشگاه در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر 15 هزار متر مربع دایر خواهد گردید. وی افزود مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین ، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و… خواهد بود.

ایشان افزود استان آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت استراتژیک خود شاهراه و قطب صنعت حمل و نقل ترانزیت کشور محسوب میگردد که این امر باعث استقبال گسترده فعالین این حوزه از نمایشگاه خودرو ارومیه شده است.

مجتمع صنعتی ماموت که نامي شناخته شده در پهنه بين الملل این صنعت است و به عنوان يكي از بزرگ ترين مجتمع‌هاي صنعتي در كشور مي باشد نیز در این نمایشگاه به صورت مستقیم در سالن اختصاصی خود حضور پررنگی خواهد داشت و از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهد کرد.

فولکس واگن کجای راه مانده است؟

هیاهوی خودرویی در نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه

قرارداد ماموت با فولکس واگن نهایی شد

ارومیه میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو در تیر ماه

نمایشگاه خودرو البرز اولین رویداد خودرویی سال 96

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی