پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه سایپا

حضور سایپا در دومین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه

گروه خودروسازی سایپا در دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی- ارومیه حاضر می‌شود و در این رویداد خودرویی به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود با هدف کسب سهم حداکثری از بازار حضور پرقدرت خواهد پرداخت. نمایشگاه خودرو ارومیه از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ تیر ماه برگزار می‌شود.  به […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۶

گروه خودروسازی سایپا در دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی- ارومیه حاضر می‌شود و در این رویداد خودرویی به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود با هدف کسب سهم حداکثری از بازار حضور پرقدرت خواهد پرداخت. نمایشگاه خودرو ارومیه از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ تیر ماه برگزار می‌شود.

 به گزارش سایپا نیوز: در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربیارومیه که با حضور110 شرکت داخلی وخارجی برگزار می شود، گروه خودروسازی سایپا در راستائ ارائه آخرین دستاوردهای خود در فضایی به متراژ 2100 متر مربع محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار خواهد داد.

براساس این گزارش، از گروه خودروسازی سایپا شرکت های؛ سایپا، پارس خودرو، مگا موتور، سایپا دیزل، زامیاد، سایپا سیتروئن، رایان سایپا، سازه گستر و شرکای تجاری گروه سایپا چون سیتروئن، چانگان، رنو، ولوو و … حضور دارند.

شایان ذکر است این نمایشگاه  از تاریخ 13 تا 16 تیر ماه 96  از ساعت 17 تا 23 در شهر ارومیه برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا در سالن شماره 3 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

نمایشگاه خودرو ارومیه-سایپا

 

فروش ویژه با تحویل فوری محصولات سایپا (تیر 96)

۵ محصول سایپا در جمع ۴ ستاره‌ها

سایپا در مسیر بهره وری و سود آوری

سراتو سایپا بار دیگر در بورس کالا عرضه می‌شود

ارومیه میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو در تیر ماه

میتسوبیشی با دستی پر به نمایشگاه خودرو البرز می آید

نمایشگاه خودرو البرز اولین رویداد خودرویی سال 96

حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو البرز

برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در تیر ماه

حضور پررنگ گروه صنعتی ماموت در نمایشگاه خودرو ارومیه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی