پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه سایپا و پارس خودرو -نمایشگاه خودرو کرج

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (4)-دورهمی با کیفیت ها در کرج

گروه خودروسازی سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور و شرکت پارس خودرو، با محصول جدیدشان در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز حاضر شده اند و علاوه بر محصولات جدید، محصولاتی که قرار است در آینده در بازار خودرو کشور عرضه کنند را نیز در معرض دید عموم گذاشته اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۶

گروه خودروسازی سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور و شرکت پارس خودرو، با محصول جدیدشان در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز حاضر شده اند و علاوه بر محصولات جدید، محصولاتی که قرار است در آینده در بازار خودرو کشور عرضه کنند را نیز در معرض دید عموم گذاشته اند.

غرفه سایپا و پارس خودرو -نمایشگاه خودرو کرج

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به عقیده بسیاری، شاید این‌که شهرهای کوچک که در نزدیکی شهرهای بزرگ و پرجمعیت واقع شده‌اند، صاحب نمایشگاه و رویدادهای مخصوص خودشان باشند، چندان حائز اهمیت نباشد. یکی از این شهرها کرج است که مدتی است با توابع‌اش تشکیل استان البرز را داده و جمعیت آن روزبه‌روز در حال افزایش است. نزدیکی کرج به تهران و رفت‌وآمد مردم این شهر به پایتخت باعث می‌شود عده‌ای تصور کنند که اگر کرجی‌ها نمایشگاه‌های تخصصی از جمله نمایشگاه خودرو مختص خود نداشته باشند چیزی از دست نداده‌اند و می‌توانند با سفر کوتاهی به تهران از نمایشگاه‌هایی که در این شهر برگزار می‌شود بازدید کنند.

اما فراموش نکنید که البرز و کرج بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارند و پیش‌بینی می‌شود تا سال 1400 بیش‌ترین رشد جمعیت را میان شهرهای ایران داشته باشند. از طرفی کرج یکی از بازارهای بالقوه خودرو به‌شمار می‌رود و تلاش شرکت‌های خودروساز و واردکننده برای سهم گرفتن از بازار استان البرز با تاسیس نمایندگی‌های مختلف نشان از این موضوع دارد. پس از این عقیده که کرجی‌ها باید برنامه‌های مستقل خودرویی خود از قبیل نمایشگاه‌های تخصصی خودرو داشته باشند غیرمنطقی نیست.

غرفه سایپا و پارس خودرو -نمایشگاه خودرو کرج

در همین راستا از سال 1390 نمایشگاه تخصصی خودرو در کرج برگزار شد. اولین دوره این نمایشگاه در سال 90 و دوره دوم آن نیز در سال 1392 برگزار شد. اما بروز مشکلاتی باعث شد این روند با وقفه‌ای 3 ساله روبه‌رو شود و سومین نمایشگاه خودرو کرج در سال 95 برگزار شود.

غرفه سایپا و پارس خودرو -نمایشگاه خودرو کرج

در همین راستا، پارس خودرو و سایپا در کنار نمایندگی شان در استان البرز، حضور گسترده ای در این نمایشگاه دارندو غرفه سایپا و پارس خودرو انتهای سالن 2 واقع شده و 15 نمایندگی استان البرز این غرفه را احاطه کرده اند. پارس خودرو سبد کاملی از خودروهای برلیانس را به نمایش در آورده. هم سری 300 و هم سری 200 در 2 نوع هاچ بک و صندوق دار. برلیانس اولین خودرو چینی است که توانسته 4 ستاره کیفیت در ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل کسب کند. نکته قابل توجه در غرفه پارس خودرو، حضور برلیانس C3 به عنوان جدیدترین عضو این خانواده است. پارس خودرو تصمیم دارد این هاچ بک کراس را قیمت گذاری و در بازار عرضه کند. برلیانس C3 با طراحی جذاب تر و اسپرت تر از سری 300 هاچ بک متمایز می شود و امکانات بیشتری نظیر سیستم مولتی مدیا مجهز به صفحه نمایش دارد.

بحث کیفیت شد، پس بد نیست نگاهی به یکی از باکیفیت ترین خودروهای تولید داخل زیر 100 میلیون تومان داشته باشیم. رنو ساندرو استپ وی با رنگی زیبا در نمایشگاه حضور دارد و قرارگیری اش در کنار برلیانس C3 خبر از یک رقابت جذاب در بازار داخلی می دهد.

اگر گشتی در غرفه پارس خودرو بزنید، چشمتان به پیکاپ ریچ نیز می افتد. وانت باری با کیفیت که علاوه بر استفاده های تجاری، می تواند در طبیعت گردی ها و سفرهای افرودی حسابی سرگرمتان کند.

غرفه سایپا و پارس خودرو -نمایشگاه خودرو کرج

پشت غرفه پارس خودرو، نارنجی پوشان جاده مخصوص با تعدادی از محصولات جدیدشان حضور دارند. شاید جذاب ترین خودرو این غرفه، سیتروئن C4 باشد. خودرویی که با امضای قرارداد میان سایپا سیتروئن و راه اندازی مجدد شرکت سایپا-سیتروئن قرار است در ایران تولید شود و به قول معروف یکی از ان خودروهای جذاب پسابرجامی است.

سراتو آپشنال نیز در گوشه ای دیگر توجه بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب می کند. خودرویی که مدت زیادی از اضافه شدنش به جمع محصولات سایپا نمی گذرد و یکی از با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل به شمار می رود.

غرفه سایپا و پارس خودرو -نمایشگاه خودرو کرج

سایپا آریو زرد رنگ نیز نظر فعالان عرصه حمل و نقل عمومی را به خود جلب می کند و نشان از فعالیت سایپا در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دارد. ساینا نیز یکی دیگر از خودروهایی است که در غرفه سایپا حضور دارد. خودرویی ارزان قیمت که با ظاهر به روز شده و امکانات مناسب در تیپ فول، نظر افرادی که بودجه محدودی دارند را به خود جلب می کند.

سایپا با چانگان CS75 و سیتروئن C4 در نمایشگاه خودرو ارومیه (گزارش 1)

۵ محصول سایپا در جمع ۴ ستاره‌ها

حضور سایپا در دومین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه

تولید پراید چه زمانی متوقف می شود؟/جزییات نشست خبری وزیر صنعت و معدن

نگاهی به برلیانس سری 200 / کیفیت در گروه ارزان قیمت ها

مصاحبه اختصاصی جوان خودرو با مدیر پروژه کیا سراتو آپشنال سایپا

برلیانس C3 رقیبی جدید برای لیفان X50

سیتروئن C4 تابستان به بازار می‌آید

رونمائی از سیتروئن C4 در نمایشگاه خودرو تهران

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (1)- دست پر ایران خودرو در نمایشگاه

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (2)- جدیدترین محصولات مدیران خودرو در یک قاب

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی