پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس_راهنمایی_رانندگی

جاده چالوس جمعه یک طرفه می شود.

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به شرایط ترافیکی که از عصر روز چهارشنبه در محورهای برون‌شهری استان البرز مشاهده شده و صبح امروز نیز ادامه داشت، انتظار داریم که در روزهای پایانی این هفته نیز، تعداد زیادی از مردم ساکن استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی و شمال غربی مسافرت کنند. وی […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به شرایط ترافیکی که از عصر روز چهارشنبه در محورهای برون‌شهری استان البرز مشاهده شده و صبح امروز نیز ادامه داشت، انتظار داریم که در روزهای پایانی این هفته نیز، تعداد زیادی از مردم ساکن استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی و شمال غربی مسافرت کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل باید تمهیدات لازم برای تخلیه بار ترافیک جاده‌های البرز اندیشیده شود، تا بتوانیم ضمن تسهیل تردد خودروها، شرایط را برای سفر آسوده و راحت مسافران فراهم کنیم.
این فرمانده ارشد انتظامی افزود: در همین راستا از عصر روز چهارشنبه بخش مهمی از نیروهای پلیس راه استان البرز در آماده‌باش قرار دارند و این شرایط تا بامداد شنبه ادامه دارد.
اکبری گفت: از سوی دیگر محدودیت‌هایی نیز برای تخلیه بار ترافیکی به ویژه در جاده چالوس اعمال می‌شود.
وی بیان داشت: بر اساس آخرین دستورالعمل پلیس راه جاده چالوس در روز جمعه بیست و دوم خرداد ماه برای ساعاتی یک طرفه می‌شود، تا بتوانیم در زمان بازگشت مسافران به البرز و تهران، ترافیک روانی را تجربه کنیم.ترافیک_جاده_چالوس
رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: بر اساس این دستورالعمل از ساعت 14 روز جمعه این هفته تا ساعت 2 بامداد روز شنبه ماموران پلیس راه از تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران جلوگیری می‌کنند.
اکبری ادامه داد: از سوی دیگر از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز بعد، حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت کرج در استان البرز یک طرفه می‌شود.
وی اظهار داشت: همچنین در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی فوق، حرکت تمام موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس ممنوع است.
اکبری در پایان از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در زمان افزایش بار ترافیک، با ماموران پلیس راه استان البرز همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها : جاده چالوسپلیس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی