پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا-1

تویوتا یکه تاز فروش خودرو در جهان

در حالی که در سال 2016 فولکس واگن در فروش خودرو از تویوتا پیشی گرفته بود و عنوان پرفروش ترین خودروساز جهان را کسب کرده بود، اما در حقیقت تویوتا در 49 کشور مختلف با فاصله زیادی پرچمدار پرفروش ترین برند خودرویی شناخته می شود. در سال 2016، فولکس واگن عنوان پرفروش‌ترین خودروساز جهان را از تویوتا […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۶

در حالی که در سال 2016 فولکس واگن در فروش خودرو از تویوتا پیشی گرفته بود و عنوان پرفروش ترین خودروساز جهان را کسب کرده بود، اما در حقیقت تویوتا در 49 کشور مختلف با فاصله زیادی پرچمدار پرفروش ترین برند خودرویی شناخته می شود.

در سال 2016، فولکس واگن عنوان پرفروش‌ترین خودروساز جهان را از تویوتا گرفت، ولی اگر نگاهی دقیق‌تر به آمار فروش سال پیش بیندازیم، تویوتا در واقع در 49 کشور مختلف، با فاصله زیاد پرفروش‌ترین برند خودرویی می‌باشد.

در این اینفوگرافی که مشاهده می‌کنید، می‌توانید ببینید که تویوتا در برخی از مناطق کلیدی دنیا مانند آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا عملکردی فوق العاده داشته و در برخی کشورها مانند کاستاریکا، اوگاندا، آنگولا، تانزانیا، امارات متحده عربی، سنگاپور، اندونزی و استرالیا پرفروش‌ترین خودروساز لقب گرفته است.

در رتبه دوم فولکس واگن قرار گرفته است و فقط در 14 کشور در صدر پرفروش‌ترین خودروسازها حضور دارد. اکثر این کشورها در اروپا متمرکز شده‌اند و شامل سوئیس، بلژیک، هلند، سوئد، آلمان، کرواسی و بلاروس می‌شود.

رتبه سوم نیز متعلق به فورد است که در بازارهایی مانند آمریکا، کانادا و نیوزلند رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. در رتبه چهارم به طور مشترک رنو و اشکودا با شش کشور قرار گرفته‌اند و داچیا و فیات هر دو با 5 کشور در رتبه پنجم قرار دارند.

آمار فروش تویوتا

 

فروش جدید خودروهای تویوتا و لکسوس (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس با هدیه ویژه (تیر 96)

بازگشت سلطان شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران

شمارش معکوس برای تحویل تویوتا C-HR

جراحی پلاستیک لکسوس CT200h برای سال 2018

تویوتا ارزشمندترین برند خودرویی جهان

مدل جدید تویوتا پرادو به بازار می آید

تویوتا کمری ۲۰۱۸ با ۲ مدل مختلف به بازار می‌آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی