پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نگین خودرو-نمایشگاه خودرو شیراز

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز(4)-کولئوس و تلیسمان برگ برنده نگین خودرو در شیراز

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور پررنگی دارد و 4 محصول جدید خود را به نمایش گذاشته است. نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در ادامه برنامه‌های خود برای توسعه فعالیت‌های رنو در ایران، از حضور گسترده در نمایشگاه خودرو شیراز خبر داد. […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۶

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور پررنگی دارد و 4 محصول جدید خود را به نمایش گذاشته است.

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در ادامه برنامه‌های خود برای توسعه فعالیت‌های رنو در ایران، از حضور گسترده در نمایشگاه خودرو شیراز خبر داد.

نگین خودرو با 2 خودرو جدید و پرطرفدار یعنی تلیسمان و کولئوس نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و رنو داستر و سیمبل نیز در غرفه بزرگش حضور دارند. در روز اول نمایشگاه، تعداد زیاد بازدیدکنندگان از غرفه نگین خودرو جالب توجه بود. که مهمترین دلیل آن را باید در حضور کولئوس و تلیسمان جست و جو کرد.

نماینده شیراز نگین خودرو از فروش به نسبت بالا رنوهای وارداتی خبر می دهد. این در حالی است که طبق آمار واردات کشور، در حال حاضر خودروهای رنو بیشترین سهم واردات خودرو را در سال ۹۶ به خود اختصاص داده اند.

تردد تعداد قابل توجهی تلیسمان و کولئوس جدید در شیراز نشان از موفقیت سبک بازاریابی جدید رنو و نگین خودرو در سطح کشور دارد که توانسته نظر خریداران را به سمت خود جلب کند.

خبر خوب برای علاقه‌مندان محصولات رنو، تخفیف 1.5 درصدی در نظر گرفته شده از سوی نگین خودرو برای خریداران خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز است، امری که در کنار شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری محصولات رنو قطعا گزینه‌های گسترده‌ای را برای خرید در مقابل خریداران قرار می‌دهد.

رنو کولئوس 2018 چندی پیش با پیش پرداخت دو مرحله ای 75 و 25 میلیون تومانی و زمان تحویل 60 روزه ثبت نام میشد، از سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 14 درصد  برخوردار بود.

این خودرو که با استقبال چشمگیر مشتریان و علاقمندان به کراس اورهای جدید در کشور روبرو شد، خودرویی دو دیفرانسیل، با حجم موتور 2500 سی سی و امکانات و قابلیت های مناسب است که در واقع جدیدترین مدل شاسی بلند از کمپانی رنو محسوب میشود. با پر شدن لیست متقاضیان کولئوس جدید، نگین خودرو فروش آن را متوقف کرد.

جالب است بدانید رنو کولئوس تنها خودرو در میان رقباست که با مدل 2018 فروخته و در بازار ایران معرفی شده است.

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (3)-سبد کامل محصولات سایپا در شیراز

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (2)-تازه های گروه بهمن

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (1)- هیاهوی کرمان موتور با جک S3

فروش نقدی و اقساطی رنو تلیسمان (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی رنو سیمبل و داستر(تیر 96)

فرشته نجات رنو / فن دن آکر طراحی که رنو را متحول کرد

نمایشگاه خودرو ارومیه (3): نگین خودرو و مدیران خودرو پای کار نمایشگاه

رشد 121 درصدی فروش رنو به ایران

نحوه استفاده از نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی