پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف_پراید_کامیون

تصادف مرگبار جاده خاوران + عکس

رعایت نکردن اصول رانندگی و سرعت غیر مجاز سبب تصادف مرگبار یک پراید با پشت یک کامیون در جاده خاوران شد و یک نفر کشته بر جای گذاشت. تصادفات رانندگی هر ساله تعداد زیادی کشته برجا می گذارد و به جامعه لطمه ای غیر قابل جبران می زند. با اعلام خبر حادثه تصادف بین دو […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۴

رعایت نکردن اصول رانندگی و سرعت غیر مجاز سبب تصادف مرگبار یک پراید با پشت یک کامیون در جاده خاوران شد و یک نفر کشته بر جای گذاشت.

تصادفات رانندگی هر ساله تعداد زیادی کشته برجا می گذارد و به جامعه لطمه ای غیر قابل جبران می زند.

با اعلام خبر حادثه تصادف بین دو خودرو و محبوس شدن راننده یکی از خودروها به سامانه 125 از سوی رانندگان شاهد حادثه، ستاد فرماندهی ساعت 14:20 ظهر زنگ ایستگاه های 63 و 118 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد و نجات 15 راهی غرب به شرق جاده خاوران، بعد از شهرک خاورشهر شدند.
محمدحسن سامانی، رئیس ایستگاه که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت درباره این حادثه مرگبار گفت: با رسیدن به محل مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به دلیل سرعت زیاد و بی توجهی به جلو به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون «ولوو NH» حامل نخاله برخورد کرده و شدت این حادثه به حدی بود که راننده خودرو سواری داخل اتاقک درهم پیچیده آن محبوس شده بود.

تصادف_پراید_کامیون
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق خودروها و رعایت تمام نکات ایمنی و مسدود کردن مسیر عبور دیگر خودروها عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از ابزار نجات مشغول بریدن قسمت هایی از خودروی سواری شدند.
سامانی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای عملیات راننده 28 ساله پراید به نام (سید حسن-ح) از لابلای آهن پاره های خودرو بیرون کشیده شد که متاسفانه مرگ وی توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تایید شد.
آتش نشانان با ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی